Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Linux n00b en netflix / xs4all tv kijken  (gelezen 3817 keer)

Offline Henkp

  • Lid
Re: Linux n00b en netflix / xs4all tv kijken
« Reactie #25 Gepost op: 2014/07/28, 22:52:06 »
Huh, je bedoelt vm.swappiness=10 ? Want 60 is de standaardinstelling op Ubuntu en dat is dus geen vermindering...

Ja of ik dat niet weet, maar laat dat nu net hetgeen zijn dat het beste werkt na alles uitgetest te hebben.
Ik weet maar al te goed dat het soms onwerkelijk over komt maar ik kan het ook niet anders vermelden dan dat het bij mij zo het beste werkt.

En dat wil natuurlijk niets zeggen dat het bij een ander ook zo is, maar die kan er zelf met googelen als dit niet goed bij hem/zij werkt.

Re: Linux n00b en netflix / xs4all tv kijken
« Reactie #26 Gepost op: 2014/07/28, 23:57:11 »
Oh, ik dacht serieus dat je een typfout had gemaakt omdat er stond "Verminder de swapneiging" en 60 geen vermindering is... Mijn excuses dat ik je verkeerd begreep :)

Offline Walker

  • Lid
Re: Linux n00b en netflix / xs4all tv kijken
« Reactie #27 Gepost op: 2015/08/07, 20:49:04 »
ik weet dat het een oude post is, toch reply ik hierop;

ondanks dat ik in debian wheezy alle updates heb, de juiste repositories, pipelight, Silverlight en uiteraard een user agent switcher (ingesteld voor windows, IE) krijg ik alleen beeld op de zender met als logo een paarse B. dus zelfs niet op npo 1 2 en 3.  (WebTV van xs4all gaat het dus over)

jaren terug had ik het eens a.d. praat, maar toen moest je per zender een aparte url gebruiken, echter sinds WebTV een aantal weken (maanden?) niet gewerkt heeft en er nu een geheel nieuwe interface draait lukt het mij niet meer om beeld te krijgen, behalve dus op de paarse B, wat aantoont dat pipelight e.d. werken.

ik vraag me af wat ik in godsnaam over het hoofd zie, ik ben hier in het verleden ook al dagen mee bezig geweest, en elk forum/site volledig gelezen welke gaat over WebTV van xs4all, ik gebruik gewoon mijn Eigen ip adres en de agent switcher zou moeten aangeven dat ik onder windows zit.

dus als iemand een tip of oplossing heeft, graag !

de helpdesk van xs4all heb ik al meedere malen hierover gemaild en deze antwoorden alleen maar dat ze Linux niet ondersteunen en verwijzen naar de post op dit forum waarop ik nu dus reageer (die had ik zelf ook al gevonden uiteraard)

ik hoop dat iemand iets weet svp.

Re: Linux n00b en netflix / xs4all tv kijken
« Reactie #28 Gepost op: 2015/08/07, 23:22:06 »
Volgens mij had ik toch ergens gelezen op dit forum dat XS4ALL Linux juist wél ondersteunt? Of hebben ze dat net als Solcon laten vallen?