Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: eclipse, zowel de PHP als C/C++ plugin installeren?  (gelezen 2071 keer)

eclipse, zowel de PHP als C/C++ plugin installeren?
« Gepost op: 2010/04/15, 20:36:05 »
ik heb een vraagje, ik heb net eens (eindelijk) Eclipse ook op mijn PC gezet, maar.
het enige pakket dat ik kan vinden is zonder plugins, en de enige plugins die ik kan vinden in de repo zijn voor java.
maar daar werk ik niet in dus dat helpt niet erg.

op PCBSD had ik een pakket met alle plugins (java, JavaEE, C/C++, PHP, etc., etc.)
dus ik heb eigenlijk nog nooit extra plugins zelf geinstaleerd in eclipse, ooit wel, maar, dat wat al wat versies geleden.
nou kan ik wel vinden waar en hoe, maar, ik moet nog wel de URL voor de repo (toen zat die er dus gewoon in...)
en die kan ik dus niet vinden...

iemand enige idee welke URL ik nodig heb voor de "Eclipse IDE for C/C++ developers" en "Eclipse IDE for PHP developer"?
want dat zijn de twee die ik nodig heb, en kan ze niet vinden.


ADSL? nee, neem ADHD, dat is pas snel!

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: eclipse, zowel de PHP als C/C++ plugin installeren?
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/15, 20:46:40 »
Hey, ik zou eclipse handmatig installeren door het te downloaden van www.eclipse.org
Je kunt gewoon de "Eclipse IDE for C/C++ developers" pakken. En dan later de php plugin installeren. Dat is hoe ik het ongeveer altijd doe.
De php plugin heet phpeclipse: http://www.phpeclipse.com/
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!