Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Chrome en Chromium geven soms "waarschuwingen" in chrome://gpu  (gelezen 255 keer)

Offline Allard

  • Lid
Omdat Firefox tegenwoordig een aantal problemen geeft bij mij ben ik toch maar weer voorzichtig overgestapt op Chrome. Echter wanneer ik naar chrome://gpu ga om de details van de videokaart te bekijken zie ik soms onderaan het scherm een aantal foutmeldingen voorbij komen. Dit gebeurt zowel op de PC als op de laptop maar de fout meldingen verschillen per keer.

Een melding die ik bijvoorbeeld vaak zie is deze:
WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors
WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors
WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors
WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors
WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors
WARNING:file_descriptor_set_posix.cc(22)] : FileDescriptorSet destroyed with unconsumed descriptors

Deze heb zojuist nog gezien:
WARNING:x11_util.cc(1412)] X error received: serial 323, error_code 3 (BadWindow), request_code 4, minor_code 0 (Unknown)

En er is nog een foutmelding die ik nog niet weer ben tegengekomen maar die dus wel voorkomt, nou is echter mijn vraag; kan ik dit allemaal negeren? Zijn dit simpelweg gewoon debug meldingen of is er iets aan de hand in Chrome? Ook Chromium geeft zo nu en dan wel eens soortgelijke meldingen.

Groeten,
Allard
« Laatst bewerkt op: 2014/11/16, 16:29:37 door Allard »

Re: Chrome en Chromium geven soms "waarschuwingen" in chrome://gpu
« Reactie #1 Gepost op: 2014/11/16, 20:23:53 »
Kun je gewoon negeren als je geen ontwikkelaar of debug-expert bent.

Offline Allard

  • Lid
Re: Chrome en Chromium geven soms "waarschuwingen" in chrome://gpu
« Reactie #2 Gepost op: 2014/11/17, 20:06:49 »
Nou dan is dat in iedere geval duidelijk. Opgelost dus.

Bedankt!  ^-^