Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: verschil in update servers tussen belgie en nl  (gelezen 710 keer)

Offline edwinv

  • Lid
verschil in update servers tussen belgie en nl
« Gepost op: 2009/06/04, 17:13:05 »
ik gebruik de netbook remix op mijn acer aspire one met als update server belgie - ik heb in 2 weken nog geen update meldingen binnengekregen en vond dit zeer verdacht
ik verander de server naar nederland (delft) en krijg ineens 43 updates binnen -  verander terug naar belgie - doe terug controleren - geen updates - uiteindelijk maar terug op nl gezet en laten staan

is er dan een verschil tussen de belgische en de nederlandse server ??


Offline Scormen

  • Lid
    • LinuxOntdekt.Be
Re: verschil in update servers tussen belgie en nl
« Reactie #1 Gepost op: 2009/06/04, 17:26:11 »
De laatste week zijn er ook zo goed als geen updates uitgekomen, vandaag wel.
Ikzelf gebruik altijd nl3, lekker snelle. De Belgische servers lopen vaak een paar dagen achter, dat is het verschil...
Ubuntu gebruiker #18341 | Linux gebruiker #456955
ยท Mijn persoonlijke Linux blog

Offline ESM

  • Lid
Re: verschil in update servers tussen belgie en nl
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/04, 18:49:19 »
Heerlijk die updates van vandaag...Deluge doet niets meer en Transmission ook niet door nieuwe phytons... En ik heb geen idee hoe ik dit moet oplossen. Erg slordig van Canonical of hoe die club ook heet :(
Intel Core2 Quad Q6600 2.40GHz, Linux Mint (64bit), Nvidia GeForce 8600GT, 4000 MiB


Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: verschil in update servers tussen belgie en nl
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/05, 23:15:20 »
Welke versie van Ubuntu draai je nu dan? Voor 9.04 heb ik de laatste dagen geen Python-updates gezien hoor?
Of heb je misschien de -proposed bronnen ook aan staan? Die zijn niet voor normaal gebruik en kunnen voor problemen zorgen.

Offline Tom

  • Lid
Re: verschil in update servers tussen belgie en nl
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/06, 11:19:21 »
De Belgische Servers zijn ronduit slecht , spijt me dat te moeten zeggen als Belg. :evil:
Ik heb ze daarom altijd op de Hoofdserver staan en tot nu toe geen problemen mee , met de BE Server wel.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.