Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Poll

Gaan we door of gaan we ervoor?

We sluiten het topic met terugwerkende kracht.
1 (5.6%)
Het topic interesseert mij geen bal.
3 (16.7%)
We gaan nog minimaal 50 pagina's door. Heerlijk die dramatiek.
3 (16.7%)
Ik ben blij met de voorlopig bereikte duidelijkheid. Een nieuwe draad een nieuw geluid.
3 (16.7%)
Gaan met die banaan!
8 (44.4%)

Totaal aantal stemmen: 17

Auteur Topic: Topic: Voorstel organisatiestructuur ReleaseParties . was :Organisatie Release P  (gelezen 7511 keer)

Offline Soul-Sing

  • Lid
Wie kan op 17 of 18 of 24 of 25 januari, van 14:00 uur tot uiterlijk 19:00 uur te Hilversum.

Groei

hmmm, een paar uurtjes.

Natuurlijk wil ik hier aan meewerken.

Over de irc-meeting van zaterdag met betrekking tot dit onderwerp, er is er volgens mij voornamelijk vastgesteld dat de doelgroep van een party bestaat uit de thuisgebruiker en de leden van de community. Daarnaast is mij gevraagd om Laacque en Bartek te betrekken bij het voorstel. Met het voorbehoud dat dit is wat ik er heb opgepikt. De notulen zullen binnenkort wel verschijnen. Wat betreft de internationale input is het laatste dat ik hier over gehoord heb dat deze nog niet geleverd is, dat was zaterdag. Persoonlijk denk ik dat dit geen belemmering hoeft te zijn om aan de slag te gaan als er altijd open wordt gestaan voor de verrijking die deze informatie kan geven.

Offline iGadget

  • Lid
Fantastisch om te lezen dat er nog steeds acties borrelen voor activiteiten. Dankzij de mail van wutnubu ben ik weer even op de hoogte gebracht. Helaas is het volgen van allerlei topics momenteel lastig omdat UPC het verstandig vond om mijn internet en telefoon thuis te blokkeren (heb grijze haren van de klanten'service' gekregen inmiddels), dus mijn enige internet toegang op dit moment is op m'n werk.

De voorgestelde weekenden kan ik niet, maar wil wel graag mijn steentje bijdragen. Dus als er nog alternatieven mogelijk zijn dan hoor ik dit graag. Weekend 31 jan / 1 feb. kan ik bijvoorbeeld wel.

Offline Soul-Sing

  • Lid
24 en 31 jan. kan ik. dus op de zaterdagen.

Sterke voorkeur voor de zondagen ivm kinderopvang. weekend 31/1 is okay. Liever niet op zaterdag maar als t echt niet anders kan........
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline Soul-Sing

  • Lid
ok weekend 31 kan. straks even overleggen met de directie hier thuis of dit haalbaar is.

Offline wutnubu

  • Lid
Omdat de aanwezigheid van IGadget belangrijk is, hij was de orger van de laaste grote party, en laacque op een zondag kan, stel ik voor om
zondag 1 februari als datum vast te zetten.
Live
in Hilversum
14:00 uur tot 19:00 uur
onderwerp Opstellen plan van aanpak Release Parties

Bezwaren?

Groei
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 14:40:36 door wutnubu »

Okay. Live, he?
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline wutnubu

  • Lid
Ja laif, da's feestofees oftewel rechtindeogekijkend.

Graag zonder lapperding en kan iemand b.v. IGadget (wat een technisch inzicht heeft die man zeg) een verbinding maken tussen Hilversum en ergens bij Alkmaar, zodat leoquant kan meekijken/luisteren?

Groei

Offline Soul-Sing

  • Lid
Ja laif, da's feestofees oftewel rechtindeogekijkend.

Graag zonder lapperding en kan iemand b.v. IGadget (wat een technisch inzicht heeft die man zeg) een verbinding maken tussen Hilversum en ergens bij Alkmaar, zodat leoquant kan meekijken/luisteren?

Groei

hee ik kom he! lol

Offline wutnubu

  • Lid
Wat???

Kom je of KOM je of bedoel je dat je op afstand meedoet?

Groei

Offline iGadget

  • Lid
Prima, 1 februari staat genoteerd.
Ik kom wel een beetje eerder om de verbinding richting Leoquant op te zetten / te testen, anders gaat dit gepruts maar weer van de overleg tijd af. Wutnubu, heb jij een webcam of moet ik die meenemen?

Verder hoop ik dat we nog ergens de oude inhoud van de wiki hebben, anders ben ik praktisch alle info kwijt over de vorige party :(
Sinds de overgang naar de nieuwe server kan ik alles wat we gedaan hebben nergens meer vinden...
Op hardy.releaseparty.eu staat nog wel wat info, maar lang niet alles wat er qua organisatie allemaal is gebeurd.

Johan / Dennis / Sebastian?

Offline wutnubu

  • Lid
@IGadget,

Ik zorg dat alles ergens op staat, papier of anderszins. Een webcam heb ik niet, wie wil mij nou zien zeg....

Groei

Offline Soul-Sing

  • Lid
Wat???

Kom je of KOM je of bedoel je dat je op afstand meedoet?

Groei

ja. mits een goeie dag uiteraard.....ja ja ja. :evil: komen. deurbel ring, hee wie is daar?

Offline wutnubu

  • Lid
Opstellen PvA Release Parties, zondag 1 februari Live Hilversum 14:00 uur
« Reactie #39 Gepost op: 2009/01/13, 14:40:13 »
Opstellen plan van aanpak Release Parties, zondag 1 februari Live Hilversum 14:00 uur tot 19:00 uur

De deelnemers tot nu toe (maximaal ±10):

IGadget
Leoquant (aanwezig of via verbinding)
Wutnubu
Laaque
Tommy74
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 14:45:02 door wutnubu »

Ik had ook aangegeven mee te willen doen?

Maar dat is geen must hoor.

Hier is de log van de irc meeting trouwens:

http://wiki.ubuntu-nl.org/community/Meetings/Meeting20090110/Log

Offline wutnubu

  • Lid
Wat mij betreft wel een must hoor!!

Je staat erbij, dank voor de logtip.

De deelnemers tot nu toe (maximaal ±10):

IGadget
Leoquant (aanwezig of via verbinding)
Bartek (via verbinding)
Wutnubu
Laaque
Tommy74

groei
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 17:19:27 door wutnubu »

Gestemd op de poll: het interesseert me geen bal. Ik heb geen enkel idee wat er hier allemaal spelende is, ik vind het veel te ingewikkeld :P

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Verder hoop ik dat we nog ergens de oude inhoud van de wiki hebben, anders ben ik praktisch alle info kwijt over de vorige party :(
Sinds de overgang naar de nieuwe server kan ik alles wat we gedaan hebben nergens meer vinden...
Op hardy.releaseparty.eu staat nog wel wat info, maar lang niet alles wat er qua organisatie allemaal is gebeurd.

Johan / Dennis / Sebastian?
Ik zal je even wat linkjes sturen via de PM

Offline wutnubu

  • Lid
Even uitleggen dan maar.

Een oproep om met een man/vrouw of tien, die meegewerkt/georganiseerd hebben aan vorige release parties om bijeen te komen voor overleg.
Doel: het maken van een plan dat gebruikt kan worden voor komende parties en wellicht een eerste aanzet voor de parties rond de aanstaande release.

Groei

Offline iGadget

  • Lid
Moeten we de organisatoren van de IRP's er nog bij betrekken?

Offline wutnubu

  • Lid
Wat zijn dat?

Sorry, Intredinges natuurlijk. En ja natuurlijk, die moeten zich gewoon ook even opgeven, hoe meer kennis en ervaring hoe beter natuurlijk.

Ik weet niet goed wie dat zijn, heb een tijdje geslapen.

Groet
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 15:13:27 door wutnubu »

Wat zijn dat?

Sorry, Intredinges natuurlijk. En ja natuurlijk, die moeten zich gewoon ook even opgeven, hoe meer kennis en ervaring hoe beter natuurlijk.

Ik weet niet goed wie dat zijn, heb een tijdje geslapen.

Groet

Dan moet Maarten dus nog komen, ik dacht Double12 voor Den Haag, Bart de verschrikkelijke en onze man in Groningen: Herman Bos
Als je in de breedte groeit,||groei je dan ook in de diepte?

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
We missen van de oude orgers dan Bartek, IGadget, en wie nog meer?
Ik hoor iemand men naam roepen .... Ik ben bereid een kleine bijdrage te leveren hoor maar Hilversum is wat ver voor me. Net zoals leoquantus bied ik men pc en beperkte tijd aan voor een paar opdrachtjes. Eventueel volg ik het gebeuren online samen met leoquant.
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 17:16:03 door bartek »
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Soul-Sing

  • Lid
We missen van de oude orgers dan Bartek, IGadget, en wie nog meer?
Ik hoor iemand men naam roepen .... Ik ben bereid een kleine bijdrage te leveren hoor maar Hilversum is wat ver voor me. Net zoals leoquantus bied ik men pc en beperkte tijd aan voor een paar opdrachtjes. Eventueel volg ik het gebeuren online samen met leoquant.

nou bartek ik ga even langs bij willem he. het is voor jou wel heel ver inderdaad. voor mij 45 min. rijden maar.
verder in het concrete traject naar een party ben bereid van alles te doen achter de schermen, dat doen we dan samen, dat is beter, jij kent veel mensen die betrokken zijn geweest bij de party´s.
een online te volgen vergadering moet kunnen. er is genoeg technische kennis in huis lijkt mij. toch?
« Laatst bewerkt op: 2009/01/13, 17:32:43 door leoquant »