Interactief > Ubuntu-NL

Bestuursleden stichting ondersteuning Ubuntu-NL

(1/1)

TonH:
In 2011 is de Stichting Ondersteuning Ubuntu-NL opgericht met de volgende doelstelling:

De stichting Ondersteuning Ubuntu-NL ondersteunt de Nederlandse Ubuntu gemeenschap in haar activiteiten. Dit doet de stichting onder andere door het verwerven en beheren van financiƫle bronnen, door het beheer van materialen, door het ondersteunen van de gemeenschap bij het organiseren van activiteiten. Hiertoe werkt de stichting nauw samen met de Ubuntu NL gemeenschap.

Sinds die tijd staat de stichting finacieel garant voor de organisatie van de release party's bij de LTS versie en is er een tijd lang een community server ondersteund. Verder is er een t-shirt actie geweest en zijn er flyers gedrukt waarmee Ubuntu onder de aandacht gebracht kan worden. Kijk voor meer informatie ook op www.sounl.org.

Op dit moment bestaat het bestuur van de stichting nog uit 2 personen wat te weinig is. Dit willen we graag weer uitbreiden tot 3 a 4 personen. Wie heeft belangstelling en wil in dit bestuur zitting nemen?

Mocht je belangstelling hebben reageer dan met een mail naar bestuur@sounl.org.

atrinquest:
Hallo,Mijn naam is Ruud  Wester, op het forum Atrinquest.Misschien wil ik bestuurslid worden, maar ik ben 77'Ik wil zeker steunpunt worden, werk al heel lang met Ubuntu, waarschijnlijk al 20x geinstaleerd groeten

rico70:
Ik vraag me af of deze stichting nog wel bestaat http://www.sounl.org is nl offline

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie