Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Aantal vragen voordat ik een Casema internet dinges neem.  (gelezen 2279 keer)

1501

  • Gast
Aantal vragen voordat ik een Casema internet dinges neem.
« Gepost op: 2007/08/13, 23:06:30 »
Zoals je in de titel kunt lezen zit ik erover te denken om een internet abbo bij Casema te nemen. Op dit moment krijg ik internet van de huisbaas, maar dat is niet altijd even stabiel :( Ik wil het casema midi abbo nemen.

Aantal vragen:

- Gaat het installeren van het casema spul via de installatie cd makkelijk? (Ik gebruik nog maar een paar maandjes Ubuntu, ik heb tot nu toe alleen maar dingen geinstalleerd via Syntapic of de Repo).
- Moet ik per se dat installatie spul installeren? Zou het niet mogelijk zijn dat zodra de installateur de boel heeft aangesloten dat ik de utp kabel aansluit op mijn laptop en direct kan surfen zonder wat dan ook van de installatie cd geinstalleerd te hebben?
- Aangezien ik binnen kort een xbox 360 ga kopen, wil ik eigenlijk deze modem gaan gebruiken http://www.kabelvoordeel.nl/CasemaWWW/product_listing.jsf (DC-202 Sitecom breedband kabel router) zodat ik zeg maar en mijn laptop en mijn xbox 360 tegelijkertijd aangesloten kan hebben op mijn modem.  Raden jullie mij deze multi pc modem aan of kan ik beter een andere nemen.


Alvast bedankt :)

Offline vis

  • Lid
Aantal vragen voordat ik een Casema internet dinges neem.
« Reactie #1 Gepost op: 2007/08/13, 23:30:56 »
De installatie gaat niet via een cd, het is plug ad play en werkt echt direct.
Dus je hoeft niet de installatie spul te instaleren en kan gelijk beginnen.
Je kan elke gewenste router gebruiken, ook die van sweex 30 euro, werkt hier perfect.

Waarom xbox-360 en geen ps3?

Op de lange duur, denk ik dat je meer hebt aan een ps3.

1501

  • Gast
Aantal vragen voordat ik een Casema internet dinges neem.
« Reactie #2 Gepost op: 2007/08/13, 23:40:04 »
Ik wil geen console war starten. Laat ik het er op houden dat HALO mijn religie is :)

Hey een mede Delftenaar :p

Offline vis

  • Lid
Aantal vragen voordat ik een Casema internet dinges neem.
« Reactie #3 Gepost op: 2007/08/14, 00:10:10 »
Hallo mede Delftenaar, het was niet mijn bedoeling om een war te starten, maar meer mijn menig te geven. Ieder zijn keus/voorkeur.