Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: proximus internet  (gelezen 2719 keer)

albertodeweger

  • Gast
proximus internet
« Gepost op: 2008/01/26, 19:39:50 »
ik heb proximus/vodafone draadloos internet en wil weten of ik in ububtu kan werken. Ik werk hier elke dag mee dus zou graag weten of ik om kan schakelen zonder problemen. Ik heb geen moeite vista los te laten, maar mijn internet moet werken. Albertodeweger@gmail.com
bedankt

proximus internet
« Reactie #1 Gepost op: 2008/01/26, 19:50:22 »
download en brand gewoon even de live cd...hiermee start ge uw pc op en ge hebt een werkend ubuntu systeem zonder iets te installeren...kijk eens of alles werkt, zoja, dan staat er op uw bureaublad een icoontje "installeren"...

albertodeweger

  • Gast
proximus internet
« Reactie #2 Gepost op: 2008/01/28, 09:37:28 »
ja leuk alles geinstalleerd, gelukkig op de thuis pc maar geen manier gevonden om te zorgen dat mijn zender werkt. Proximus site bezocht, die geven alleen software ondersteuning voor mac en windows en geen linux. Wat ik van ubuntu gezien en gedaan hebt werkt het veel prettiger, alleen voor mijn laptop moet ik met mijn zender kunnen werken.

Offline jabuntu

  • Lid
proximus internet
« Reactie #3 Gepost op: 2008/02/25, 23:15:21 »
heb hetzelfde probleem ook opgestart met de cd maar het werkt nog steeds niet.
hoe kun je de instellingen weer terugzetten in hun oorspronkelijke (default) stand. heb eea. geprobeerd, vandaar.
opnieuw installeren met de modem aangesloten misschien?

Offline Petervdw

  • Lid
proximus internet
« Reactie #4 Gepost op: 2008/02/26, 00:00:02 »
Aan alberttodeweger
Zonder gegevens over je installatie, netwerkkaart PCI of Pcmcia of USB, is het heel moeilijk advies geven. Dus .......
Vr.groet, peter

.....Dus als je daar nog wat gegevens over wil doorgeven, wil ik graag proberen om je te helpen, bedoelde ik.

denis

  • Gast
proximus internet
« Reactie #5 Gepost op: 2008/09/26, 22:19:00 »
same here, half jaar later

oplossing?