Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox background sound  (gelezen 1000 keer)

Offline ToeCurler

  • Lid
Firefox background sound
« Gepost op: 2008/02/20, 16:21:56 »
Ik heb een paar websites gebouwd waarin op diverse paginas "background sound" speelt.
Na veel googelen en testen heb ik een tag gevonden die zowel in IE als in Firefox background sound speelt:



In IE werkt dit goed. Maar in Firefox speelt de background sound alleen goed als die 1X op 1 pagina gestart wordt.
Als ik heen en weer spring tussen paginas die allemaal background sound hebben dan blijft de "downloading cursor" lopen en hangt de website. Ik moet dan Firefox herstarten om dit te herstellen.
Ik vermoed dat de plugin, "de Microsoft player", meerdere malen gelijktijdig gedownload wordt en hierbij zichzelf overschrijft.

Wie kent een methode om background sound te spelen die zowel in IE als in Firefox "foolproof" werkt?

Firefox background sound
« Reactie #1 Gepost op: 2008/02/21, 19:55:52 »
Ik heb zelf een ander script geprobeerd en daar heb ik hetzelfde probleem mee.

Ik denk dat je dit best meldt op launchpad => https://bugs.launchpad.net/

Als je je registreerd, kan je zelf de bug melden en wordt je op de hoogte gehouden van de evolutie.

Stuur hier maar een link van uw melding op launchpad, dan zal ik het nog bevestigen. Hoeveel te meer een bug bevestigd wordt, hoeveel te hoger de bug op de prioriteitenlijst komt.