Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe krijg ik privileges in Nicotine+  (gelezen 1266 keer)

eikelmuis

  • Gast
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Gepost op: 2008/04/03, 10:44:53 »
Ik probeer al een geruimetijd mijn mp3 bestanden binnen te halen via Nicotine+ maar dat loopt steeds uit op het zelfde probleem en dat is dat er geen verdinding gemaakt kan worden met de geen waar ik een nummer wil downloaden en dat is vreemd want ik werk al ongeveer een jaar met het programma en er was toen niets aan de hand tot nu dan .
Nu zag ik ook in het logboek een regelverschijnen : "je hebt geen privileges meer over" nu is dus mijn vraag hoe kan ik die weer krijgen of instellen want ik kan niets meer downloaden en dat is jammer .
Verders kan ik wel gewoon een zoek opdracht invoeren en komen de nummers in mijn scherm maar ik kan ze dus niet downloaden.
Opnieuw installeren heeft ook geen resultaat zelfs het "verborgen bestand verwijderd was geen optie.
wat nu

Calimerubuntu

  • Gast
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/03, 11:59:44 »
limewire voor linux (www.limewire.com) doet het bij mij perfect'


cali

eikelmuis

  • Gast
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/04, 17:22:12 »
Ja ik draai al een geruimetijd met Frostwire en dat werkt goed maar Nicotine werkt zo fijn omdat je er hele Cd's tegelijk er vanaf haald.
Maar dan blijft de vraag hoe krijg ik weer privileges in Nicotine+

Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/04, 18:27:27 »
privileges in soulseek/nicotine zijn volgens mij als ge een donatie maakt...dus dat zal het denk ik niet zijn.

ge moet ook kijken dat ge de nummers in het zwart download en niet die in het grijs. voor de nummers in het grijs zult ge in de wachtrij moeten staan, misschien is dat uw probleem?
voeg ook de user van wie ge download toe aan uw vriendenlijst, zodat zij ook van u kunnen downloaden. er zitten er altijd wel tussen die u bannen als ge uw files niet met hun deelt.

eikelmuis

  • Gast
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/07, 09:34:35 »
Ik denk ook dat ik het de afgelopen tijd verkeerd heb aangepakt door onbewust mijn instellingen niet zo in te stellen dat ik ook niet aan het delen was en dit is niet echt fair dat begrijp ik ook dit is dus een typies geval van "door schade en schande wordt men wijs"
Maar het probleem wat zich nu aandiend is het volgende ik kan dus helemaal geen verbinding meer krijgen met een evt download , het programma start wel op en ik kan wel zoeken maar als ik dus een item wil downloaden krijg ik de tekst "kan niet verbinden" dus kan ik ook niemand aan mijn vriendenlijst toevoegen .
Is er een andere oplossing om dit weer goed te krijgen ?

Offline nobody

  • Lid
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #5 Gepost op: 2008/05/05, 15:52:13 »
Heb je de poorten open staan?

krvoverm

  • Gast
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #6 Gepost op: 2008/05/12, 19:26:28 »
ik heb net het zelfde probleem aan mijn been

heb je ondertussen al een oplossing gevonden?

ps: waarom werkt het in één op de 5 gevallen wel?

Neef Wilbert

  • Gast
Hoe krijg ik privileges in Nicotine+
« Reactie #7 Gepost op: 2008/05/16, 18:19:38 »
Ik heb het probleem opgelost door bij "Edit -> Instellingen -> Server" het vinkje weg te halen bij "ik kan directe verbindingen ontvangen". Bij mij was exact aan de hand wat hier boven ook vermeld is.

Verder werken mijn poorten wel goed, heb namelijk voor de test mijn Amule poorten geprobeerd bij Nicotine, waarbij Amule me een "High ID" geeft. Dit bracht geen oplossing, vinkje weghalen zogezegd dus wel. De reden dat dit werkt is me nog een raadsel. Wellicht dat er iets verandert is in het achterliggende systeem van Soulseek.

Ben benieuwd of dit bij jullie ook de oplossing is.

Groeten,

JW