Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?  (gelezen 552 keer)

Offline ToineM

  • Lid
Beste Lezer,
Ik heb via het ubuntu software centrum een Fluendo Complete Playback Pack gekocht. Na contact met de makers van Fluendo kunnen zij mij niet zeggen of ik bij een herinstallatie (op dezelfde computer) de plugin gratis een tweede keer kan downloaden. Zij verwijzen mij naar Canonical omdat ik deze plugin via het software centrum heb gedownload.
Nu mijn vragen: Kan ik een kopie / back-up maken van alleen deze Fluendo plugin en zo ja hoe?
Kun je  software die je ooit hebt betaald en verkregen via het ubuntu softwarecentrum meerdere keren daarna gratis downloaden?

Dank voor het meedenken, ik vond op het forum geen antwoord op mijn vraag.

Groet,
Toine

Re: Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?
« Reactie #1 Gepost op: 2014/04/07, 14:26:20 »
In principe heb je in Nederland dat pakket niet nodig; dat is benodigd voor o.a. de Verenigde Staten van Amerika. Maar betaalde software via het Softwarecentrum kun je oneindig vaak herinstalleren. Je betaalt 1 keer en that's it.

Offline ToineM

  • Lid
Re: Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?
« Reactie #2 Gepost op: 2014/04/07, 15:49:13 »
Dank voor je antwoord: Hoe weet ubuntu software centrum dan dat ik die Fluendo plugin download, je hoeft nl niet te zijn ingelogd om softwarepakketten te downloaden...

Kan ik die plugin ook backup-en? Ik zou me wat veiliger voelen om zelf een backup in mijn bezit te hebben. De makers van de plugin kunnen mijn vraag niet beantwoorden mbt het meerdere malen downloaden...

Jouw opmerking over dat je die fluendo plugin hier niet nodig hebt begrijp ik niet; Hoe speel ik dan mijn wma bestanden af?

Groet

Re: Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?
« Reactie #3 Gepost op: 2014/04/07, 20:09:24 »
Fluendo Complete Pack is een betaalde download, waarvoor je moet inloggen met je Ubuntu One-account.

WMA-bestanden kun je afspelen door via het Softwarecentrum de Niet-vrije Multimedia Extra's te installeren. Dat is gratis. Fluendo mag je kopen en gebruiken (het bevat exact hetzelfde), maar in Nederland is dat niet nodig als je de Niet-vrij extra's installeert.

Offline ToineM

  • Lid
Re: Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?
« Reactie #4 Gepost op: 2014/04/07, 22:06:51 »
Heel vreemd ik had en heb de ¨niet vrije extra´s voor Ubuntu geïnstalleerd¨ en veel van de  verkrijgbare players geprobeerd, niets speelde mijn wma files af.

Kan ik de Fluendo plugin ook backuppen, hoe?

Groet

Offline ToineM

  • Lid
Re: Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?
« Reactie #5 Gepost op: 2014/04/11, 15:35:27 »
Hoe van mijn Fluendo Complete Playback Pack plugin een back-up maken?

Ik zou heel graag willen weten hoe ik dat moet doe...