Interactief > Algemeen

facebook nodig?

<< < (2/13) > >>

emvedeesje:

--- Citaat van: rico70 op 2020/09/25, 17:45:27 ---Koop een hema prepaid sim voor €1 en je kan een anoniem account aanmaken.
Anonieme mailadressen worden steeds lastiger omdat de gratis providers ook steeds meer info van je willen hebben.
Account aanmaken met een gewone browser, daarna met de Tor browser facebook bezoeken met deze link https://www.facebookcorewwwi.onion
Op deze manier lees ik al een paar jaar de kranten

--- Einde van citaat ---

De Tor browser geïnstalleerd en de opgegeven link getest = ok

Die prepaid simkaart, is dat omdat er een telefoonnummer nodig is? nummer dat je eigenlijk niet gebruikt?
Kan je eigenlijk nog een prepaid nummer hebben zonder opgeven van je echte persoonsgegevens?
Ben een bleu op gebied van fb.

groeten van Michael

emvedeesje:

--- Citaat van: HWE64 op 2020/09/25, 18:14:58 ---Ik persoonlijk wil geen Facebook, twitter ed. Als men mij nodig heeft dan schrijven ze maar een brief. Als bedrijven iets willen of ik wil iets van dat bedrijf dan zoek ik wel een andere.
Bij mij komen die sociale media er niet in maar dat is een persoonlijke mening. Ik heb geen volgers en wil ook zo weinig mogelijk gevolgd worden.

--- Einde van citaat ---
In principe wil ik dat ding eigenlijk ook niet.
Bedoeling zou zijn enkel bepaalde dingen te volgen.
Eigen berichten wil ik niet achterlaten en volgers wil ik niet.

groeten van Michael

JorisC:
Op Facebook ben je voor niemand anoniem, tor browser of niet . Zelfs wie geen FB profiel heeft kan je profiel vinden !
Wat je wel kan is je privacy gevoelige informatie verbergen , maar moest je eens weten wie daar allemaal bij kan van bedrijven . Hoe denk je dat anders FB blijft bestaan . Bedrijven betalen heel wat aan FB in ruil voor informatie van zijn leden .
En in Belgie is registratie van je prepaid telefoonkaartje wettelijk verplicht !


--- Citaat ---Ik merk echter dat meer en meer bedrijven, instellingen en websites gebruik maken van "volg ons op facebook".
--- Einde van citaat ---

Volg ons op FB . Is enkel bedoelt om je via FB informatie te bezorgen over nieuwe produkten, speciale aanbiedingen enz ..... Digitale reclame dus .Maar iedereen kan zien wat jij volgt .

JorisC:
Voor je een FB profiel aanmaakt eerst even dit .Eens je een FB profiel aangemaakt hebt , heb je bevestigd  dat je met alles akkoord gaat .

https://nl-nl.facebook.com/privacy/explanation




M_aD:
Je mist heus niets als je geen Facebook account hebt of wil maken. Ik ben aan het overwegen om mijn account daar te verwijderen.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie