Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Shell certificaat  (gelezen 1267 keer)

Offline Nassara

  • Lid
Shell certificaat
« Gepost op: 2009/11/09, 12:58:37 »
Ik download mijn benzinefacturen via "Shell invoicing". Eind otkober kreeg ik volgende mail:

"Het e-invoice certificatie process zal veranderen per 22/10/2009. Vanaf deze datum wordt de verificatie van de e-invoice gedaan op het moment dat u de factuur download. Dit is een verandering ten opzichte van de huidige situatie door veranderde regelgeving.

Huidige situatie: U heeft een digitale handtekening gedownload de eerste keer dat u aanlogde bij e-invoicing. Dit certificaat valideert al uw facturen.
Nieuwe situatie: Iedere keer dat u een factuur download wordt de digitale handtekening automatisch gevalideerd. Iedere factuur komt in 3 bestanden: 1. Factuur PDF, 2. Verificatie rapport PDF, 3. Digitale handtekening XML file.

Het is niet nodig om verder actie te ondernemen. Gelieve de 3 bestanden wel gezamenlijk te archiveren."

wanneer ik nu de facturen download, krijg ik een document met enkel lijntjes doch geen tekst. Rechts in het venster staat dat mijn "electronic signature invalid" is. En wanneer ik het certificaat tracht te downloaden, krijg ik volgend scherm...

Hoe kan ik het certificaat weer activeren?

Bedankt!

Bart