Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Problemen met dropbox  (gelezen 1932 keer)

Problemen met dropbox
« Gepost op: 2011/05/27, 10:12:27 »
Mannen en vrouwen van het goede leven :-)

Ik heb sinds vandaag een eigenaardig probleem met Dropbox. Alhoewel ik de foutmelding op het forum van dropbox heb achtergelaten, weet ik niet, of het wel dropbox gerelateerd is.

Kleine introductie.
Desktop met Ubuntu 10.04
4 gebruikers (waarvan 1 met beheer rechten (ik))

Bij het opstarten van mijn PC geeft dropbox sinds vandaag aan dat het niet genoeg rechten heeft om op te starten.
Ik heb dropbox inmiddels volledig verwijderd en opnieuw geinstalleerdm, maar het resultaat blijft hetzelfde. Niet genoeg rechten en de daemon wil zichzelf iedere keer weer installeren.

Nadat ik een call bij dropbox in het forum heb geplaatst, heb ik een testgebruiker aangemaakt (een pure gebruiker) en hierbij dropbox geïnstalleerd. En jawel dat werkt.

Ik vraag me nu af of mijn profiel corrupt is en of ik dat kan testen/repareren. (indien ja, dan ook  graag hoe)
.



Suggesties en ideeën hoor ik graag.

groet

Re: Problemen met dropbox
« Reactie #1 Gepost op: 2011/05/27, 11:14:19 »
Bijna te simpel kan ik ook verzinnen en dan is het simpel XD

Geen probleem om dat te doen hoor, begrijp me niet verkeerd, maar is er een manier om het account/profiel te repareren?
Gewoon vanuit interesse.

Dank voor je snelle reactie in ieder geval enne.... ben al begonnen met een nieuw account :-)

Re: Problemen met dropbox
« Reactie #2 Gepost op: 2011/05/27, 12:09:07 »
Nog niet.

Ga ik wel doen. Mocht ik het onverhoopt op die manier oplossen, dan laat ik het zeker weten.

Begrijp me niet verkeerd hoor Femke. Ik ben al blij dat jij mijn angstige vermoeden bevstigd dat het aan mijn kant ligt.
Ben gewoon nieuwsgierig naar een andere oplossing (die waarschijnlijk veel meer tijd kost dan een nieuw account maken :-) )

cheers