Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: HP 1200 printer  (gelezen 741 keer)

Offline AnneliesD

  • Lid
HP 1200 printer
« Gepost op: 2011/01/27, 22:27:11 »
Hallo,
Ik kan tot nu toe geen informatie vinden of een topic dat mij verder kan helpen met mijn printer-probleem, maar ik weet zeker dat het hier moet lukken.
Ik heb een HP psc1215 all-in-one printer, die wel reageert als ik iets uit wil printen, van bijv. een email of iets van internet, bijv. een overzicht van een bestelling die ik gedaan heb. (Ik heb niet  de bedoeling foto's uit te printen.)

De kop gaat netjes heen en weer, maar er komt niets op  papier!! Geen streepje of stipje zelfs.

Als ik iets copieer met het ding, gaat het goed, dus de inktpatroon is niet oud of droog.
Ik kom er niet uit.
Ik zou graag sollicitatiebrieven willen uitprinten die ik in OpenOffice maak.
Bij Windows zit er namelijk geen Windows Office of Word op mijn laptop, maar met Windows werkt mijn printer wel goed, alleen kan ik daar geen brieven maken...
Wie weet raad?

Offline Bobbie

  • Lid
Re: HP 1200 printer
« Reactie #1 Gepost op: 2011/01/27, 22:54:35 »
Op je vraag kan van je printer heb ik geen antwoord, maar er zijn nog anderen op het forum die er wel kaas van gegeten hebben,
Wel dat het mogelijk is om ook open office of wel de nieuwe libre ofice (ziet er uit als Open office) op je laptop te zetten

http://nl.openoffice.org/downloaden.html

http://www.libreoffice.org/download/


Offline AnneliesD

  • Lid
Re: HP 1200 printer
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/13, 16:49:04 »
Sorry voor de late reactie.
Pjotr, het spijt me, maar als ik mijn printer aan zet, komt er niet automatisch een hulpprogramma 'HP Printer Driver Plug-in Installation'.
In Systeem-Beheer-Afdrukken is mijn printer ingevoerd en er staat een groen vinkje bij.
Moet ik dit verwijderen en dan de printer aan zetten?

Bobbie: ik heb toch al Open office? Moet ik dit verwijderen?
« Laatst bewerkt op: 2011/02/13, 16:51:56 door AnneliesD »