Ik heb Linphone geïnstalleerd, me geregistreerd, de zgn. echo uitgezet.
Ik probeer nu ook normale huis/mobiele telefoons te bellen, startende met "sip:landnummer-netnummer-abonneenummer@sip.diamondcard.us (waar ik een account heb met voldoende geld hierop), heb ook keurig het diamondcard.us login en pin ingevuld, allemaal correct.
Dan zie je dat Linphone wel belt, er zijn echter geen kiestonen, helemaal geen geluid zelfs, en na ongeveer 30/60 seconden krijg ik de melding "niet opgenomen" e.d., heb zelfs zo mijn eigen huistelefoon en mobiele telefoon gebeld, maar die gaan in het geheel niet over.
Kan Linphone normale telefoons en gsm bellen?
Het was een alternatief voor Ekiga, die belde tot voor kort keurig, maar nu ineens krijg ik "kon sip:....@ekiga.net niet vinden". Heb Ekiga nagekeken en de instellingen volgens Ekiga zelf goed gezet, maar noppes, geen mogelijkheden meer met Ekiga.
Zie de bijlagen.
Hoe los ik dit op, zodat Ekiga weer verbinding maakt, heb ook de Configuratiehulp gebruikt, heropgestart, maar nog niks. Hoor het graag.