Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: avant-window-navigator  (gelezen 643 keer)

Offline ivo

  • Lid
avant-window-navigator
« Gepost op: 2010/05/10, 22:44:38 »
Besten,

Het betreft de Avant Window Navigator 0.4.0 op de Linke Lucy.

Wanneer ik 4 terminals open heb, dan is in de balk van AWN één icoontje voor de terminal aanwezig en daar staat
het cijfer 4 in. Wanneer ik daarop klik, komt er een popupje met daarin de vier individuele terminals. Ik verwacht
dan dat ik op één van de 4 kan klikken om de betreffende terminal naar de voorgrond te halen.
Echter zodra ik de muiscursor verplaats, van het icoontje naar de popup, dan verdwijnt de popup.
De enige methode, voor zover mij nu bekend, is via ALT-TAB naar de betreffende terminal te gaan.

Hoe kan ik via de popup naar de gewenste terminal gaan?

Ik kan helaas geen screen shot maken, want zodra ik de muiscursor verplaats verdwijnt de popup.


There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Re: avant-window-navigator
« Reactie #1 Gepost op: 2010/05/10, 23:13:54 »
Hallo Ivo, geen problemen hier met de terminal, zie schermdump; ik kan gewoon op een van de terminals klikken om 'm naar voren te halen / in beeld te krijgen. Ubu 10.04, Gnome, awn 0.4.0.

Offline BlueWolf

  • Lid
Re: avant-window-navigator
« Reactie #2 Gepost op: 2010/05/11, 13:02:41 »
Ik heb niet de laatste awn-versie dus heb ook dat popupje niet om mee te testen. Wat ik wel weet dat sommige andere popups in AWN ook wel eens raar deden bij mij. In Ubuntu heb ik namelijk ingesteld dat een venster automatisch de focus krijgt als ik met mijn muis er over heen ga. AWN sluit de popups zodra het de focus verliest. Resultaat is dat je in sommige gevallen je muis naar een popup wilt verschuiven, waarna het direct verdwijnt. Ik heb het in de applets kunnen instellen dat het niet automatisch moet sluiten als het de focus verliest.

Lijkt dat erg op wat jij hebt?

Offline ivo

  • Lid
Re: avant-window-navigator
« Reactie #3 Gepost op: 2010/05/11, 22:34:27 »
Ik ontdek zonet dat ik met de rechtermuis op het terminal icoon kan klikken en van daaruit kan ik de individuele terminals "Unminimize"n.
Nog niet ideaal, maar beter dan de ALT-TAB.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline BlueWolf

  • Lid
Re: avant-window-navigator
« Reactie #4 Gepost op: 2010/05/17, 18:00:23 »
Heb de laatste versie van AWN geinstalleerd (vanaf de PPA) en heb het probleem ook inderdaad. Is heel irritant en heb ook geen instelling kunnen vinden om dit uit te zetten dat verdwijnt zodra de focus weg is :(
Ik kan wel met de muiswiel scrollen, hiermee browse is tussen alle geopende programma's binnen die lijst