Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Alle pogingen mislukt! Printer blijft blanco pagina's afdrukken.  (gelezen 497 keer)

Beste forumlezers,

Ik heb helaas te vroeg gejuicht. Van 123inkt.nl vandaag een nieuwe zwarte cartridge ontvangen plus een klein flesje wijn. Erg leuk gebaar. Echter ook na plaatsing van de nieuwe cartridge komt er alleen blanco papier uit m'n printer. Ik heb 'm aangesloten op mijn zoons computer (Windows 7) en daarop geprobeerd. Ook geen resultaa; blanco output. We hebben geprobeerd de printer te demonteren om te kijken of we zelf achter de mogelijk technische oorzaak konden komen. Demonteren lukte niet  Wat we bij onze inspectie met een lampje in het binnenste van de printer wel hebben gezien, is dat er op de bodem rechts van de cartridges veel zwarte inkt lag. Mijn HP is vrees is 'gewoon' stuk. Ik ben nu dus wel genoodzaakt een nieuwe te kopen, want moet dringend documenten voor de belasting uitprinten. Mijn vraag is nu wat te doen: een soortgelijke als de 5510 kopen - voordeel is dan dat ik de komende tijd voldoende zwarte inkt heb  ;) - of een printer van een ander merk kopen (mijn vertrouwen in een HP is nu wel wat afgenomen)? En welke van de andere merken en hun typen werken dan in ieder geval goed met Ubuntu? Alvast reuze dank voor jullie advies.

Offline Ron

  • Forumteam
    • r0n
    • Over Tholen
Re: Alle pogingen mislukt! Printer blijft blanco pagina's afdrukken.
« Reactie #1 Gepost op: 2015/10/06, 22:55:58 »
Dubbel aangemaakt we gaan hier verder.
Openstandaard Evangelist, OpenSource Promotor, OpenData voorstander.
Xubuntu gebruiker en voorstander
Er is ook nog een andere hobby.