Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Het Promotieteam "Linux nederland" topic  (gelezen 1958 keer)

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Gepost op: 2010/10/27, 11:25:33 »
Hey, zie dit topic: http://forum.ubuntu-nl.org/promotie-40/

Het idee is hier om iets buiten Ubuntu NL om te doen aan promotie van linux en open source software. Ik vind zelf dat dit wat duidelijker gemaakt mag worden. Dus dat dit ook in de titel komt te staan. Verder is het m.i. overbodig dat dit topic sticky is.

Dit vind ik omdat het een beetje verwarring kan zaaien. Mensen die onbekend zijn met Ubuntu NL en evt. iets met promotie willen doen, zullen nu snel dit topic openen. Terwijl dit hele topic gaat over iets buiten Ubuntu NL om.

Wellicht kan jesse2314 een iets betere naam voor het topic bedenken?
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline testcees

  • Documentatieteam
    • testcees
    • www.testcees.nl
Re: Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Reactie #1 Gepost op: 2010/10/27, 11:41:21 »
dat is ook niet besproken met het forum team denk ik of dat mocht? Zal toch in overleg moeten gaan hoor!
Welk topic sticky worden gemaakt kan het subteam zelf bepalen. Overleg met het forumteam is daarvoor niet nodig (mag natuurlijk wel :)).
Klik links bovenin op Documentatie

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Reactie #2 Gepost op: 2010/10/27, 11:55:50 »
Laten we het ontopic houden aub.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Re: Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Reactie #3 Gepost op: 2010/10/27, 12:35:20 »
@femke: Dat is dan jou mening, maar wat testcees zegt klopt wel. Wil je dit veranderen? Mag je daar gerust een topic over openen.

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Reactie #4 Gepost op: 2010/10/27, 13:33:54 »
@Wazzzaaa, topic titel is veranderd. Hopen dat je het zo beter vind?
Verder is het topic non sticky gemaakt, omdat jullie ertegen zijn, en femke veel ervaring heeft.

Offline Rachid

  • Lid
    • rachidbm
    • Mijn blog
Re: Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Reactie #5 Gepost op: 2010/10/27, 13:51:57 »
@Wazzzaaa, topic titel is veranderd.
Nice.

Hopen dat je het zo beter vind?
Verder is het topic non sticky gemaakt, omdat jullie ertegen zijn, en femke veel ervaring heeft.
Ik hoop dat je dit niet hebt gedaan omdat ik dat wil. Ik opende dit topic om erover te praten en dan samen tot een beslissing/mening te komen. Ik ben dus niet degene die bepaalt of het goed of slecht is.

Maargoed, mijn mening: ik vind het nu al een stuk duidelijker :)
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Offline TopGear

  • Forumteam
Re: Het Promotieteam "Linux nederland" topic
« Reactie #6 Gepost op: 2010/10/27, 14:16:09 »
Vanwege oa jou en femke d'r mening ;)