Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Skype: eigen videobeeld is te klein  (gelezen 756 keer)

Skype: eigen videobeeld is te klein
« Gepost op: 2014/12/21, 09:39:30 »
Hoi, ik heb laatste versie van skype 4.3.0.37  op ubuntu 14.0.4.1 lts. Skype video gaat goed en webcam werkt, maar er is 1 ding dat ik echt vervelend vind. Namelijk mijn eigen video webcam zie je in een klein schermpje rechts onderin. Ik zie mezelf nauwelijks. Hoe kan ik dat fixen?! Ik vind het wel dom hoe dit is ontwikkeld.
Is er misschien een oudere versie voor ubuntu dat dit probleem fixt?
Op google kwam ik te weten, als je een oudere versie op mac  installeert, dat jouw eigen webcam náást de webcam video komt te staan van de contactpersoon met dezelfde video size, dat is wel handig!

Cheese opstarten naast skype gaat natuurlijk ook weer niet wanneer webcam aanstaat op skype... Stom!

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Skype: eigen videobeeld is te klein
« Reactie #1 Gepost op: 2014/12/21, 11:40:39 »
talky.io/NaamDieJeWenst
Werkt in (de huidige) FF en Chrome, niet in IE

Oudere vesies van Skype werken niet meer, hooguit via een omslachtige omweg waarbij je Skype niet mag uitloggen. (Installeer de laatste versie, stel automatisch inloggen in, installeer nu de oudere versie er overheen, NIET meer af/uitloggen of overschakelen naar andere gebruiker)
Skype is Microsoft propriarity software waarbij de Open Source gemeenschap geen inzicht wordt gegeven hoe e.e.a. in te stellen. Je bent gebonden aan hetgeen Microsoft vind of toelaat.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL

Re: Skype: eigen videobeeld is te klein
« Reactie #2 Gepost op: 2014/12/22, 16:26:06 »
Wat is de laatste versie waar je het nog kon?

Offline DeBaas

  • Lid
Re: Skype: eigen videobeeld is te klein
« Reactie #3 Gepost op: 2014/12/22, 19:38:07 »
De vorige versie is een 4.2xxx versie, die doet het ook niet meer.
Alleen de huidige versie, 4.3.xxx, wordt geaccepteerd.
Ik beantwoord GEEN hulpvragen via PB en/of MAIL