Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Spotify zonder Facebook  (gelezen 5409 keer)

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Spotify zonder Facebook
« Gepost op: 2011/12/13, 19:39:05 »
Hoihoi,

Ik heb weer nieuw speelgoed, een Squeezebox Duet! Prachtig ding, superieure geluidskwaliteit, geweldig :-*

Maarrrr... :rolleyes:

Nu wil ik Spotify erop mikken, en moet ik een spotify account aanmaken. dit kan volgens de website enkel met facebook. Gedaan, maar dat accepteert de Squeezebox niet, alleen echte spotify accounts. Hoe kan ik die aanmaken, of is dat onmogelijk? Is er een hack om met je facebook account op de Squeezebox in te loggen?

Alvast bedankt :)

Re: Spotify zonder Facebook
« Reactie #1 Gepost op: 2011/12/14, 11:48:01 »
Onmogelijk. Een 'echt' Spotify account aanmaken gaat al een hele tijd niet meer.

Normaal moet je wel kunnen inloggen met je Facebook username? Niet met je emailadres.
Op de spotify client in Linux staat standaard ook mijn Facebook username, gewoon wachtwoord invullen en hij logt in. (gewone client, geen squeezebox).

Je facebook username kan je ergens instellen in je facebook settings. :)

Good luck, hopelijk helpt het.

Offline Haris

  • Lid
Re: Spotify zonder Facebook
« Reactie #2 Gepost op: 2012/06/20, 14:36:39 »
Is er een manier om de gratis Spotify te gebruiken zonder Facebook?
Werkt Subsonic zonder speciale login?

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Spotify zonder Facebook
« Reactie #3 Gepost op: 2012/06/20, 14:48:57 »
Haris, na wat uitzoekwerk ben ik er achter gekomen dat Spotify slechts werkt op de Squeezebox met betaling.

Offline Haris

  • Lid
Re: Spotify zonder Facebook
« Reactie #4 Gepost op: 2012/06/20, 15:15:33 »
Bedankt!

Re: Spotify zonder Facebook
« Reactie #5 Gepost op: 2012/06/20, 16:37:41 »
Onmogelijk. Een 'echt' Spotify account aanmaken gaat al een hele tijd niet meer.

Normaal moet je wel kunnen inloggen met je Facebook username? Niet met je emailadres.
Op de spotify client in Linux staat standaard ook mijn Facebook username, gewoon wachtwoord invullen en hij logt in. (gewone client, geen squeezebox).

Je facebook username kan je ergens instellen in je facebook settings. :)

Good luck, hopelijk helpt het.

Ter aanvulling: dat geldt alleen voor gratis accounts. Betalende leden hebben wel een eigen username op Spotify.

@Timo: Je kunt wel Grooveshark op je Squeezebox gebruiken.