Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Bluetoothverbinding met Samsung g600  (gelezen 2238 keer)

Offline livino

  • Lid
Bluetoothverbinding met Samsung g600
« Gepost op: 2009/05/25, 14:58:52 »
'k Heb door omstandigheden net een nieuwe gsm gekocht, een Samsung g600, maar de Bluetoothverbinding werkt niet. Mijn computer herkent het wel en de gsm herkent de computer, maar als ik een mp3-bestand of foto van pc naar gsm wil versturen via Bluetooth, krijg ik een foutboodschap op het computerscherm.

"Did not receive a reply. Possible causes include: the remot application did not send a reply, the message bus security policy blocked the reply, the reply timeout expired or the network connection..." (en dan loopt het van mijn scherm).

Herkent iemand dit? Heeft iemand hier al ervaring mee of een oplossing gevonden?

Lieven

Offline livino

  • Lid
Re: Bluetoothverbinding met Samsung g600
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/25, 21:50:27 »
Ok, antwoorden niet meer nodig. Blijkbaar was het een tijdelijke staking van de toestellen want nu werkt het perfect  O0

Lieven

Offline livino

  • Lid
Re: Bluetoothverbinding met Samsung SGH g600
« Reactie #2 Gepost op: 2009/06/07, 23:18:26 »
Met het risico over te komen die graag veel met zichzelf discussieert...  :rolleyes:

Het werkt toch niet naar behoren.

Het enige wat me lukt is bestanden van de computer naar de gsm uploaden, maar omgekeerd gaat niet. Het bizarre is dat ik wel contact kan leggen met de gsm, maar dat de computer niet altijd de correcte mapnamen weergeeft (bv. op mijn gsm staat een map 'Mijn foto's met een tiental foto's), op die plaats vind ik via de pc een map met de naam "Foto's" met niks in.

Er zit ook een mixcro-sd-geheugenkaart in de gsm met gegevens op. De computer vindt die geheugenkaart wel, maar vindt niks in de mappen.

Herkent iemand dit probleem?

Lieven

Offline chris.

  • Lid
    • http://www.linuxmintusers.be
Re: Bluetoothverbinding met Samsung g600
« Reactie #3 Gepost op: 2009/06/08, 18:03:39 »
is je aangemaakte map geen submap?
dat ie onder een andere map verstopt zit?

Offline livino

  • Lid
Re: Bluetoothverbinding met Samsung g600
« Reactie #4 Gepost op: 2009/06/08, 22:30:29 »
is je aangemaakte map geen submap?
dat ie onder een andere map verstopt zit?

Heb ik ook al aan gedacht, maar dat is niet zo.

Van hun helpdesk kreeg ik het antwoord dat ik een specifiek programma nodig heb (PcStudio3) dat alleen onder windows werkt...

Lieven

Offline livino

  • Lid
Re: Bluetoothverbinding met Samsung g600
« Reactie #5 Gepost op: 2009/06/09, 20:07:41 »
Oplossing gevonden dankzij Google (en zo bereik ik het trieste cijfer van vijf keer zelf gepost in mijn zes posts tellende thread  :evil:). Niet met bluetooth, wel met het bijgeleverde kabeltje: http://googlesplog.blogspot.com/2009/02/install-samsung-g600-usb-driver-on.html

L.

Re: Bluetoothverbinding met Samsung g600
« Reactie #6 Gepost op: 2012/05/14, 18:23:30 »
Oplossing gevonden dankzij Google (en zo bereik ik het trieste cijfer van vijf keer zelf gepost in mijn zes posts tellende thread  :evil:). Niet met bluetooth, wel met het bijgeleverde kabeltje: http://googlesplog.blogspot.com/2009/02/install-samsung-g600-usb-driver-on.html

L.
Vraagje, ik heb ook een samsung G600 maar geen datakabel in het doosje. Hoort er een datakabel meegeleverd te zijn?
Ik heb het toestelletje overgenomen en de vorige eigenaar wist niet of hij dat had gehad, ik gebruik nu bluetooth.
Intel P35, Q9450, 8 GB RAM, GTX760, Dell 25" IPS, dual boot Ubuntu 16.04/Windows 10 === Intel G41, Q8400, 8 GB RAM, Ubuntu 16.04 === HP Pavillion DM1 4000sd, 11.6", Ubuntu 16.04 === Asus Vivobook R510CA, 15.6" touchscreen, Windows 10