Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evelution  (gelezen 1262 keer)

Offline forrest

  • Lid
evelution
« Gepost op: 2010/07/14, 23:14:01 »
hallo ben nieuw hier.  ik heb evelution geinstaleert maar doet het dus niet.    ik weet dat mijn wachtwoord goed is  maar volgens evelution niet. komt altyd weer terug om in te vullen.   kan ik mij ook een ander mail programma nemen.   of kan ik met evelution weer op nieuw beginnen.   heb ik brobeert maar weet niet hoe.  kan iemand mij opweg helpen        dank u.

Offline Willy4

  • Lid
Re: evelution
« Reactie #1 Gepost op: 2010/07/14, 23:17:24 »
Als je net bent begonnen en nog niets in Evolution hebt ingesteld, is het waarschijnlijk voldoende als je de map ./evolution uit je home map verwijderd. Wel even bij 'Beeld' de verborgen bestanden aanvinken.
Als Evolution niet bevalt dan kun je vanuit Systeem -> Beheer -> Synaptic ook Thunderbird installeren.

Edit: Ik werk zelf niet met Evolution dus als het echt niet lukt met dat paswoord, zul je even moeten wachten op iemand anders.
« Laatst bewerkt op: 2010/07/14, 23:19:41 door Willy2 »
1)Asus N53SV, Intel Core I7 - 2630QM - 2.0Ghz , 6GB RAM, 750GB HD / Optimus: nVidia GeForce GT540M / Intel VGA controler /Ubuntu 14.04/ Windows7
2)2× Intel(R) Pentium(R) 4 / CPU: 3.00GHz /  Samsung SyncMaster 930BF /  nVidia GeForce 7300 GT / Logitech Z-10 USB Speakers / 300GHz Sata350 (Ubuntu 12.04 / Xubuntu 14.04) / 250GHz Sata1 (opslag)

Re: evelution
« Reactie #2 Gepost op: 2010/07/15, 00:09:35 »
Je moet wel ergens bij het instellen hebben aangevinkt dat hij het wachtwoord moet onthouden...

Verder zou het wel handig zijn als je zegt wat voor soort account je "binnen wil trekken": POP3, IMAP of Exchange...
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline forrest

  • Lid
Re: evelution
« Reactie #3 Gepost op: 2010/07/15, 00:21:31 »
hallo willy2 prosper  bedankt voor jullie reactie op mijn mail.   heb ik aangevinkt wachtwoord onthouden    het is pop3  heb ik alles ingevult   ook pop3.live.com  maar doet het niet   moet altyd weer mijn wachtwoord invullen  vind de server niet.   anders maar een ander denk ik als men niet opnieuw kan beginnen.

Offline Roc.am

  • Lid
Re: evelution
« Reactie #4 Gepost op: 2010/07/15, 00:46:23 »
Heb je ook de instellingen van je account gecontroleerd.
Ik denk dat je deze van onder staande link nodig hebt:

http://www.pop3instellingen.be/pop3instellingen/pop3instellen%20Hotmail.php

Groeten

Roc

Offline joop905

  • Lid
Re: evelution
« Reactie #5 Gepost op: 2010/07/15, 00:47:31 »
Probeer dit eens: pop3.live.com:995


GrJ

Re: evelution
« Reactie #6 Gepost op: 2010/07/15, 01:20:01 »
Het is dus een "live"-account, zeg maar de veredelde "hotmail"... Dan zit het probleem echt niet bij jou, maar bij degenen die dat in elkaar gebokst hebben...
Misschien kom je d'r uit met de links van de posts hierboven, anders raad ik je eerder aan om bij de concurrentie een account te nemen: mail.google.com
Die neem je probleemloos binnen als IMAP (wel ook zo instellen via internet in je profiel aldaar).
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline forrest

  • Lid
Re: evelution
« Reactie #7 Gepost op: 2010/07/15, 15:35:12 »
hallo bedankt voor de reacties.   ok heb gegevens ingevuld bij evelution      maar weet niet hoe ik ze kan veranderen   als ik wist hoe ik dat moest doen.   het is een vreemde wereld voor mij dat weet ik wel moet nog veel leren hier op linux.