Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: GTK theme werkt niet op bovenste paneel  (gelezen 857 keer)

Offline mkreijen

  • Lid
GTK theme werkt niet op bovenste paneel
« Gepost op: 2008/06/07, 23:03:55 »
Ik wil graag de volgende theme installeren http://gnome-look.org/content/show.php/vitality?content=79858 maar dit lukt niet.
Via Systeem - Voorkeuren - Uiterlijk en dan de theme er in slepen, dan zegt hij wel, "Gnome-thema vitality correct geïnstalleerd" maar ik zie niets veranderen. Ook niet als ik Ctrl, Alt, Backspace doe en Gnome opnieuw start. Zo heb ik wel al de pictogrammen en de vensterkaders kunnen veranderen.
En ik wil zo graag van die saaie grijze uitrolmenu's af.

Weet iemand hoe dit moet?

GTK theme werkt niet op bovenste paneel
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/07, 23:35:02 »
als ge een thema installeerd staat het toch gewoon op het eerste tabblad als wanneer systeem=>voorkeuren=>uiterlijk kiest.

Offline dvdmeer

  • Lid
    • Python-RandR :: dvdmeer.nl
GTK theme werkt niet op bovenste paneel
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/08, 13:13:19 »
Citaat van: mkreijen
En ik wil zo graag van die saaie grijze uitrolmenu's af.

Weet iemand hoe dit moet?
Als ik denk te weten wat je bedoeld,
http://forum.ubuntu-nl.org/topic/27758
gaat er een beetje op in, kan je nog meer uitleggen indien nodig.

GTK theme werkt niet op bovenste paneel
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/08, 13:35:54 »
ik heb het thema eens geinstalleerd. het staat blijkbaar niet in de lijst met de themas, maar als ge eender welk thema kiest en dan voor "aanpassen", dan kunt ge bij "elementen" en "vensterkader" voor vitality kiezen. uw uitrolmenu's zijn dan ook in dit thema, alsook de panelen.

maar eerlijk gezegd ziet dit er maar een gebrekkig thema uit, ge kunt niet eens zelf uw kleuren aanpassen.

Offline mkreijen

  • Lid
GTK theme werkt niet op bovenste paneel
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/08, 15:57:24 »
Bedankt! Ik heb hem nu eindelijk erop staan. Ziet er een stuk afgewerkter uit zo.

Jammer dat er in Ubuntu niet standaard wat meer (en vooral mooiere) thema's zitten, Als ze de strijd aan willen gaan met OS X en Windows Vista mogen ze wel wat meer tijd besteden aan het (standaard) uiterlijk.