Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Sneltoetsen LM 17.1 Cinnamon  (gelezen 430 keer)

Offline yJi

  • Lid
Sneltoetsen LM 17.1 Cinnamon
« Gepost op: 2015/05/22, 20:55:52 »
Onder Linux Mint 17.1 Xfce heb ik oa sneltoetsen zoals ALT-F4 om het te beeindigen .
Maar die toetsencombinaties werken dus niet meer op mijn BTO Notebook.
Vraag me dan ook af of er nog wel  sneltoetsen werken op mijn BTO V-notebook.
Omdat misschien die combinaties op de BTO niet meer werkbaar zijn omdat de toetsen andere combinaties gebruiken.
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro

Offline yJi

  • Lid
Re: Sneltoetsen LM 17.1 Cinnamon
« Reactie #1 Gepost op: 2015/05/23, 17:42:10 »
Ga in het menu (weet even niet in XFCE waar het precies zit, wellicht ook in de instellingen) naar Toetsenbord en dan naar Sneltoetsen en kijk daar eens hoe het een en ander staat.
Daar kan je dan ook aangegeven hoe je het zelf wilt.

Heb ik al geprobeerd, maar de instelllingen op mijn BTO 15CL07 is behoorlijk anders en 'het' lust dit dus niet, zover als ik het uitgeprobeerd heb.
Alle ALT en CTRl-ALT combi's werken ook niet meer. Denk dat dit ligt aan de BTO, gisteravond ben ik nog even bij mijn dealer geweest, en hij kan het mij ook niet zeggen.

[Mod edit: quotes gefixt.]
« Laatst bewerkt op: 2015/05/23, 18:09:29 door TopGear »
Het Licht aan het einde van de tunnel bestaat voor mij niet
Desktop+480 GB SSD Schijf, Videokaart 128GB Intel quatroprocessor CD/DVD brander . Linux Mint 20.0
Lenovo Thinkpad 500 GB Hdd, Videokaart 128 GB, CD/DVD brander met Linux Mint 19.3 en Windows 10 Pro