Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evolution crashed ineens voordurend (10.10)  (gelezen 813 keer)

Offline fred101

  • Lid
evolution crashed ineens voordurend (10.10)
« Gepost op: 2011/02/22, 00:15:03 »
Sinds dit weekend crashed evolution constant als ik een mailtje verstuur. (bug in update of doe ik wat fout)
Is dat een bekend probleem.

Ik was net zo blij met evolution. Eindelijk had ik alles voor elkaar. Mijn evo agenda, google agenda en mijn telefoon agenda allemaal automatisch gelijk en nu dit. Dat heb ik in edgie of feisty ook ooit gehad maar toen werkte ik met KDE en gnome op een systeem. nu alleen gnome (maar ik mis de looks van KDE wel nog af en toe maar gnome bleek toch stabieler en sneller) waardoor ik toen op thunderbird over moest.

Mijn vrouw heeft nu ook eindelijk Ubuntu, ze wilde een netbookje en daar stond windows7 op en toen vroeg ze zelf om linux (easiepiesie heb ik er op gezet) Haar evolution crashed niet.

Re: evolution crashed ineens voordurend (10.10)
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/22, 16:35:18 »
Als je evolution vanuit de terminal opstart, krijg je dan foutmeldingen?

Offline fred101

  • Lid
Re: evolution crashed ineens voordurend (10.10)
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/22, 19:18:20 »
Nee, alleen:
EI: MAIL PREFS

Ik heb vanmorgen een ander thema geinstalleerd en sindsdien is hij niet meer gecrashed. vreemd. Het hele weekend crashte hij bij iedere mail die ik verzond. Ik vond nog een engelse site waar diverse mensen dit probleem ook ineens hadden http://jay4rest.wordpress.com/2011/01/09/ubuntu-10-10-maverick-meerkat-%E2%80%93-evolution-crashes/

Fred

Edit: Hij crashed nog steeds, nu weer bij verzenden ontvangen toenr ik mail binnen wilde halen. En hij laat sinds een week of twee soms berichten als ongelezen gemarkeerd staan in de zijbalk. Dan druk ik op ongelezen maken en daar na op gelezen maar nu crashte hij daarbij ook. Ik wordt er gestoord van..

Jammer evolution beviel me juist zo goed. Is er iets stabielers maar niet zo traag als thunderbird want dit gaat zo niet .
« Laatst bewerkt op: 2011/02/22, 22:55:54 door fred101 »