Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Grote snelheids wint in FireFox met fasterfox-lite  (gelezen 9309 keer)

Re: Grote snelheids wint in FireFox met fasterfox-lite
« Reactie #25 Gepost op: 2009/11/05, 14:34:07 »
Firefox draait hier inmiddels nagenoeg probleemloos. Nu Thunderbird nog..... :rolleyes:

Offline welrob

  • Lid
    • robvanderwel
Re: Grote snelheids wint in FireFox met fasterfox-lite
« Reactie #26 Gepost op: 2009/11/05, 20:57:07 »
Ik heb gister avond een proefje gedaan eerst een nieuwe install gedaan met een verse iso van ubuntu en ff zonder pluginn en daar was mn internet ook langzaam en meer dingen die langzaam gingen zoals Amarok (is die altijd wel wat langzaam) maar goed.

Daarna heb ik door een opmerking van Ramana in http://forum.ubuntu-nl.org/test-forum/ubuntu-10-04-lucid-lynx/90/ de proef op de som genomen en met de RC een nieuwe install gedaan daarna alle updateÅ› binnen gehaald en wat schetst mijn verbazing, ff snel niks wachten op pagina's amarok weer op volle snelheid (zelfs het laden van de db met meer dan 12000 nummers ging vlot) ik hou het dus maar even zo, mag nu helemaal niet klagen.

Deze is helemaal TOP!
Kubuntu  15.04 -- Plasma 5.3 <------> Loving IT

Een dag niet gelachen is een dag niet .........

Re: Grote snelheids wint in FireFox met fasterfox-lite
« Reactie #27 Gepost op: 2009/11/05, 21:13:19 »
Als het heel lang duurt voordat FF de server gevonden heeft als je op een link klikt, dan is IPv6 waarschijnlijk de boosdoener. Die zou ik als eerste uitzetten via about:config
Daar had ik inderdaad last van, network.dns.disableIPv6 op true gezet en FF is nu gelijk een stuk sneller. Bedankt voor de tip!