Interactief > Ubuntu-NL-mwanzo

Voor welke workshop heeft u belangstelling?

(1/2) > >>

Soul-Sing:
Voor welke workshop heeft u belangstelling? Ze worden gegeven via #ubuntu-nl-mwanzo. De workshops worden gegeven wanneer er voldoende belangstelling is. Zie: http://wiki.ubuntu-nl.org/community/mwanzo/Workshop
Daar zie je dat er reeds verschillende workshops zijn gegeven. Geef aan of je belangstelling hebt voor andere onderwerpen.

Luckiboy:
Nog even een kleine kanttekening:

Ik had het vorige seizoen een workshop wiki geleid, hierin ging het vooral over de syntax. Nu vind ik het geen probleem om dit nog een keer te doen, maar zelf had ik het idee opgevat om (als er genoeg belangstelling voor is) een workshop te houden die ingaat op wat er inhoudelijk in een artikel komt te staan. Denk hierbij aan: hoe begin je een artikel, wat moet er allemaal in komen te staan, moet je een bepaalde schrijfstijl aanhouden, etc.
Als hier belangstelling voor is hoor ik het graag!  :)

Ron:
Mijn keuze is basic programmeren, aangenomen dat het over de programmeertaal Basic gaat ?
Wat mij ook interessant lijkt is (nogmaals) een stukje HTML aangevuld met een vervolg over b.v. PHP.
Virtuele machines, m.n. het gebruik van VirtualBox is mijn 3e keuze .......

Vistaus:
Mijn keuze is eveneens basic programmeren, maar als dat over HTML, CSS of XHTML gaat dan haak ik af want dat kan ik al. Iets anders basic zoals bijv. Python (al dan niet i.c.m. GTK) doe ik wel aan mee want dat kan ik nog maar nauwelijks.

Tom:
Workshop beveiliging. Denk aan het instellen van ufw/gufw  < ook nieuwsgierig naar. :)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie