Teams > Forum feedback

Nog ongeveer 400 berichten en ... dit forum zit over het miljoen berichten

(1/3) > >>

Jenske:
Sinds ik op dit forum zit -- vanaf omstreeks 2010 -- is het aantal berichten (logischerwijze) toegenomen.

En toevallig viel mijn oog op "de teller" die ergens onderaan staat.


En ik lees daar dat er (kucht) bijna 1 miljoen berichten op zijn verschenen.(gebruikt irritant groot lettertype en haalt daarmee de forum-moderatoren de woede op zijn hals)Ik ben zelf geen feestvierder, maar wie weet voelt iemand zich geroepen om keihard, lallend en brassend te roepen: "dit forum haalde een miljoen berichten"?(Zelf blijf ik hier in het Antwerpse binnen zitten, gezien de regen en omdat het nu ook weer niet zoooooooooo'n spectaculair nieuws is)
Ik heb zelf heel wat gehad aan dit forum en haar reacties. Zelden verzuurde discussies, amper agressie, vaak relevante antwoorden. De laatste jaren merk ik een iets verminderde "intensiteit" -- op dit ogenblik zijn er 3 mensen actief en dat was vroeger vaak wat meer -- maar, hej, dat is nu eenmaal een vrijwilligers-site.Bedankt, in elk geval. U hoort mij (misschien) terug bij bericht 2.000.000. (gniffelt)
8-)

Ron:

--- Citaat van: Jenske op 2023/05/15, 17:41:23 ---gebruikt irritant groot lettertype en haalt daarmee de forum-moderatoren de woede op zijn hals

--- Einde van citaat ---
Persoonlijk zie ik het in dit geval als een uiting van vreugde, dat dit forum blijkbaar al een tijd voorziet in een behoefte.
Vreugde is positief, dus ..............

dekorte.marcel:

--- Citaat van: Jenske op 2023/05/15, 17:41:23 ---Sinds ik op dit forum zit -- vanaf omstreeks 2010 -- is het aantal berichten (logischerwijze) toegenomen.

En toevallig viel mijn oog op "de teller" die ergens onderaan staat.

--- Einde van citaat ---
Ja ja,

Dat geloof ik wel. Maar dat komt ook vast omdat je niet kunt aangeven als een onderwerp is opgelost. Tenminste, ik kan dat niet vinden.

Marcel

Moderator edit: Quote gerepareerd.....

erik1984:
Maar wat was nu het miljoenste bericht?

Volgens mij is dit niet zo makkelijk om te achterhalen (tenzij je een directe database-query kunt doen) omdat de IDs van de berichten voor lijken te lopen. Dat is ook weer logisch gezien die doorgenummerd worden en berichten uiteindelijk ook door mods verwijderd kunnen worden.

Een schatting zou wel kunnen. Het bericht van Jenske waarmee dit topic gestart is (en toen we blijkbaar rond de 400 berichten verwijderd waren van de miljoen) heeft ID 1072925. Dus daar 400 bij optellen geeft ID 1073325

Jenske:
Als er een prijs aan hangt, wil ik me wel opofferen en mag je deze post beschouwen als de miljoenste.

(lacht zich een kriek)


--- Citaat van: erik1984 op 2023/09/02, 12:36:38 ---Maar wat was nu het miljoenste bericht?

Volgens mij is dit niet zo makkelijk om te achterhalen (tenzij je een directe database-query kunt doen) omdat de IDs van de berichten voor lijken te lopen. Dat is ook weer logisch gezien die doorgenummerd worden en berichten uiteindelijk ook door mods verwijderd kunnen worden.

Een schatting zou wel kunnen. Het bericht van Jenske waarmee dit topic gestart is (en toen we blijkbaar rond de 400 berichten verwijderd waren van de miljoen) heeft ID 1072925. Dus daar 400 bij optellen geeft ID 1073325

--- Einde van citaat ---

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie