Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Opgelost) Resolutie probleem  (gelezen 726 keer)

Offline L.P.

  • Lid
(Opgelost) Resolutie probleem
« Gepost op: 2009/03/01, 14:50:57 »
Ik weet niet echt in welk topic dit thuis hoort maar als hij verkeerd staat hoor ik het wel

Ik zit met het volgende probleem
 
Ik heb 2 tft monitoren op een nvidia 9600 gt nu heb ik 1 groot bureaublad geconfigureert in het nvidia scherm met twinview.
Tot zover alles goed heb nu dus een bureaublad van 2880 bij 900 (2 monitoren van 1440 x 900).
Nu start ik world of warcraft op maar heb al in het opstart scherm 2 zwarte balken aan de zijkant in het spel zelf is alles samen gedrukt nu wil ik graag de resolutie in world of warcraft anders zetten dit wil nu niet.
Nu zet ik mijn nvidia op seperate x screen herstart met ctrl alt backspace en nu werkt alles goed

Het probleem ligt niet bij world of warcraft maar bij ubuntu ergens hoe kan ik dit veranderen zodat ik wel mijn twinview gebruik maar dat ook mijn world of warcraft het goed doet



[verwijderd door de beheerder]
« Laatst bewerkt op: 2009/03/01, 15:37:37 door L.P. »

Offline L.P.

  • Lid
Re: (Opgelost) Resolutie probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/01, 15:41:12 »
Probleem is volgensmij opgelost tijden na gezocht en door een foutje van mijzelf toch gevonden

Na een heleboel instellingen te hebben geprobeerd liep ineens alles in de soep doordat ik verkeerde resolutie gebruikte hierdoor moest ik opnieuw de driver voor mijn nvidia video kaart instaleren heb nu niet de 177 versie die ubuntu aanraad geinstaleert maar de 173 versie.
Wat schets mijn verbazing na een herstart (Dit moet om de driver te laden met alleen de x-server herstarten wil dit niet) nu kan ik ineens alle resoluties instaleren en is world of warcraft weer full screen