Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (OPGELOST)Clementine 2 ,wanneer?  (gelezen 3431 keer)

Offline gwatte

  • Lid
(OPGELOST)Clementine 2 ,wanneer?
« Gepost op: 2011/07/30, 21:07:16 »
Ik haal alleen prog bij ubuntu zelf.Het 4°gedownloade audio program bevalt me goed,Clementine.Er bestaat ook een Clementine 2 die aan auto-tagging doet.Weet iemand wanneer het bij Ubuntu software centrum staat?
« Laatst bewerkt op: 2011/08/02, 13:58:34 door gwatte »

Offline Tom

  • Lid
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #1 Gepost op: 2011/07/30, 21:29:48 »
Waarschijnlijk in de 11.10.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #2 Gepost op: 2011/07/30, 22:44:23 »
@Wanda: Dat hangt ervanaf wanneer de feature freeze is, want hij zit er vooralsnog nog niet in in 11.10: http://packages.ubuntu.com/oneiric/clementine

@gwatte: Je kunt een bug report aanmaken op Launchpad en beschrijven waarom je Clementine 2 heel graag in 11.10 wilt hebben (mits de feature freeze nog niet geweest is) en dan proppen ze hem waarschijnlijk wel erin (soms doen ze ook helemaal niks, maar soms ook weer wel).

DarkEra

  • Gast
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #3 Gepost op: 2011/07/31, 02:18:15 »
gwatte.....

Ik gebruik Clementine al geruime tijd, zij het op PcLinuxOs die er standaard mee komt en tot op heden bestaat er alleen de laatste stabiele 0.7.1 versie:

http://www.clementine-player.org/
http://www.clementine-player.org/downloads

Van Clementine 2 heb ik nooit gehoord en zou het in het vervolg wel handiger van je zijn om een link te posten als deze zou bestaan.
De zoekresultaten leveren mij op het web (Google) totaal niets op als het gaat om de muziek speler, dus is ie er niet naar mijn mening.

« Laatst bewerkt op: 2011/07/31, 02:20:51 door Maik »

DarkEra

  • Gast
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #4 Gepost op: 2011/07/31, 15:25:46 »
Eh.... Amarok 2 is al tijden gewoon verkrijgbaar in ubuntu.......
Citaat
Amarok 2 was released on 10 December 2008

http://en.wikipedia.org/wiki/Amarok_%28software%29

Nog een keer weerleggen van wat ik eigenlijk al postte van hun hoofdsite aangaande Clementine lijkt me totaal overbodig trouwens en is m'n antwoord duidelijk zat........ :)

Wanda en Vistaus.... had eerst even opgezocht wat het is en waar het over gaat voordat je antwoorde. ;) :)
« Laatst bewerkt op: 2011/07/31, 15:42:25 door Maik »

Offline Tom

  • Lid
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #5 Gepost op: 2011/07/31, 16:28:08 »
Als ik de vraag van @Gwatte las waarin hij zegt dat er al een Clementine 2 (die aan auto-tagging doet) bestaat was ik in de aanname dat de TS wel degelijk kan lezen.
En aangezien ik Clementine zelf niet ken was mijn gedachte dat als er al een geupdate versie bestond ,hij Waarschijnlijk dan in de volgende versie zou komen.
Dus beste Maik niks voor ongoed.
Ik weet dat Gwatte nog maar begint met Linux ,maar lezen zal hij toch wel kunnen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Johan van Dijk

  • Administrator
    • johanvandijk
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #6 Gepost op: 2011/07/31, 16:36:12 »
Sinds vandaag heb ik ook maar eens Clementine versie 0.7.1 geïnstalleerd :)
Hier kan ik wel de tags aanpassen zo lijkt het. Auto tagging lijkt er ook in te zitten, al heb ik die nog niet geprobeerd.

Offline gwatte

  • Lid
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #7 Gepost op: 2011/08/01, 10:43:44 »
Ik heb eens in mijn geschiedenis gekeken.Zelf vind ik het niet terug.Het was een blauwe engelse site.'t Zal weer reklame geweest zijn of een afkorting van de  2.enz.
Toen ik bij windows zat had ik een audioprogram dat clips liet zien.De clementine geeft enkel eventjes een hoes weer.

Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #8 Gepost op: 2011/08/01, 11:05:45 »
Ik heb eens in mijn geschiedenis gekeken.Zelf vind ik het niet terug.Het was een blauwe engelse site.'t Zal weer reklame geweest zijn of een afkorting van de  2.enz.
Toen ik bij windows zat had ik een audioprogram dat clips liet zien.De clementine geeft enkel eventjes een hoes weer.

Wat bedoel je met clips eigenlijk? bedoel je officiele videoclips van het liedje dat je afspeelt, of gewoon visuele effecten zoals bij Windows MediaPlayer?

Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #9 Gepost op: 2011/08/01, 11:37:30 »
Als je officiële videoclips bedoeld, dan is Amarok wellicht een betere keuze voor je.

Offline Timo

  • Forumteam
    • timo.diedering
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #10 Gepost op: 2011/08/01, 16:29:17 »
Maar amarok sleept de halve kde omgeving mee :|

Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #11 Gepost op: 2011/08/01, 17:22:47 »
Dat weet ik, maar als de TS echt zoiets zoekt, dan heeft ie dat er vast wel voor over ;)

Offline gwatte

  • Lid
Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #12 Gepost op: 2011/08/01, 20:13:04 »
Amarok is nu aan 't spelen.Clementine heeft een zachte overgang (mix) naar het volgende liedje.Equaliser is idem.Een videoclip heb ik nog niet gezien.Ik verzamel wel veel popcorn oldies en remixes van tegenwoordige hits.Auto-tag ,mss is de bib te klein.
Bij Windows ging hij zoeken bij You Tube.

Re: Clementine 2 ,wanneer?
« Reactie #13 Gepost op: 2011/08/01, 20:19:22 »
In het midden van de afspeelweergave van Amarok kun je applets toevoegen, waaronder eentje van YouTube.
Via Instellingen>>>Amarok instellen kun je ook die zachte overgang instellen. Equalizer zit er volgens mij ook in 1 van de menu's of de instellingen.