Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Compiz probleem  (gelezen 832 keer)

anneke

  • Gast
Compiz probleem
« Gepost op: 2007/11/04, 08:32:32 »
hey
ik heb op mijn laptop acer aspire 3660 kubutu geinstalleerd en ook de compiz config maar ik graag dat niet te zien. Ik denk dat het niet geactiveerd is. Alles staat erop enkel het werkt niet bij mij.
Wie kan mijn hiermee helpen heb ook al gelezen dat ik alt schift F2 moet doen maar dan moet ik ww en paswoord geven en dan stopt het blijf steeds die vraag van ww in gebruikersnaam ingeven krijgen?

Grtn Ann

Offline emargen

  • Lid
Compiz probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2007/11/07, 13:35:07 »
Welke versie van Kubuntu heb je geïnstalleerd? Er zijn prima technische beschrijvingen op het hoe je e.e.a. werkend kunt krijgen.
Kijk maar eens op: http://kevin.vanzonneveld.net/techblog/article/enable_compizfusion_in_ubuntu_feisty/

Onder Ubuntu 7.04 was het daarna niet moeilijk om e.e.a. werkend te krijgen!

Als je onder 7.10 draait heb je eigenlijk alleen nog maar de Advanced Manager nodig voor het instellen!

Op mijn eigen PC met Ubuntu 7.10 heb ik daarom alleen nog maar het volgende in de terminal ingevoerd:
sudo aptitude -y updatesudo aptitude install compiz compiz-gnome \compizconfig-settings-manager compiz-fusion-plugins-extra \compiz-fusion-plugins-unofficial libcompizconfig-backend-gconf

Werkt goed...hebbut al  op meerdere PC's  zo uitgevoerd!!

mickvdv

  • Gast
Compiz probleem
« Reactie #2 Gepost op: 2007/11/07, 18:28:31 »
Citaat van: anneke
hey
ik heb op mijn laptop acer aspire 3660 kubutu geinstalleerd en ook de compiz config maar ik graag dat niet te zien. Ik denk dat het niet geactiveerd is. Alles staat erop enkel het werkt niet bij mij.
Wie kan mijn hiermee helpen heb ook al gelezen dat ik alt schift F2 moet doen maar dan moet ik ww en paswoord geven en dan stopt het blijf steeds die vraag van ww in gebruikersnaam ingeven krijgen?

Grtn Ann
Altijd je berichten ff na lezen op fouten als:
maar ik graag dat niet zien:P

(Opbouwend commentaar:)

Dat passwordt ingeven, je moet het gewoon intikken en op enter drukken. Je krijgt idd geen stippeltjes of sterretjes.

Mickvdv