Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: audacious docken  (gelezen 1344 keer)

audacious docken
« Gepost op: 2008/04/30, 15:29:08 »
Weet iemand of dat er een cool tooltje bestaat om audacious te docken in je firefox webbrowser?? of in een andere webbrowser?

of dat dat ding te docken is in je ´taakbalk´ ? (bovenin?)
apt-get remove --purge wine* is geen handig commando.....

Offline Tom

  • Lid
audacious docken
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/30, 15:44:18 »
toepassingen - audio video - gaan naar audacious rechtsklik en klik op toevoegen in paneel.
Grtz tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline DarkStar

  • Lid
    • Mijn persoonlijke website
audacious docken
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/30, 15:54:58 »
Wandarooze, wat jij zegt zorgt gewoon dat je een icoon krijgt in het paneel om Audacious op te starten. Wat danoontjepower vraagt is volgens mij om Audacious te kunnen bedienen vanuit het paneel of vanuit FF.

° Bezoek mijn blog Digital (in)Sanity °

audacious docken
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/30, 15:58:47 »
idd!! dat is wat ik bedoel!!! maar iig wel bedankt voor je snelle reactie wandarooze
apt-get remove --purge wine* is geen handig commando.....

Offline Tom

  • Lid
audacious docken
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/30, 17:09:47 »
Citaat van: DarkStar
Wandarooze, wat jij zegt zorgt gewoon dat je een icoon krijgt in het paneel om Audacious op te starten. Wat danoontjepower vraagt is volgens mij om Audacious te kunnen bedienen vanuit het paneel of vanuit FF.
Hij had twee vragen  Audacious in zijn Browster .
En  of Audacious in zijn bovenste paneel.
De tip die ik gaf was bedoelt voor het bovenste paneel van waar hij Audacious kan opstarten en bedienen.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

audacious docken
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/04, 23:54:39 »
Citaat van: wandarooze
Citaat van: DarkStar
Wandarooze, wat jij zegt zorgt gewoon dat je een icoon krijgt in het paneel om Audacious op te starten. Wat danoontjepower vraagt is volgens mij om Audacious te kunnen bedienen vanuit het paneel of vanuit FF.
Hij had twee vragen  Audacious in zijn Browster .
En  of Audacious in zijn bovenste paneel.
De tip die ik gaf was bedoelt voor het bovenste paneel van waar hij Audacious kan opstarten en bedienen.
Nee, hij had 1 vraag.
En die is nog niet beantwoord.
En ik ben wel benieuwd naar een antwoord..... Zou ik ook graag willen - audacious bedienen in de taakbalk (dus niet opstarten, maar bedienen).

Iemand een idee?

audacious docken
« Reactie #6 Gepost op: 2008/08/05, 07:18:01 »
Ik denk dat er een soort minimal GUI gemaakt moet worden door één of andere getalenteerde programmeur.
Die aan Audacious toegevoegd moet worden.

...
"Pinky, are you pondering what I'm pondering?"
Um, I think so, Brainie, but why would anyone want to Pierce Brosnan?