Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: lightscribe  (gelezen 8726 keer)

lightscribe
« Reactie #25 Gepost op: 2008/04/20, 07:41:20 »
Kleur is inderdaad niet mogelijk en het duurt bij mij ook vrij lang om te branden, dus dat zal wel normaal zijn

lightscribe
« Reactie #26 Gepost op: 2008/04/20, 13:29:19 »
dsu als ik het zo hoor is het niet echt de moeite om een dure lightsscribe brander te kopen?
en hoe zit het eigenlijk met blue ray?
Ik begrijp er weer eens geen zak van. Maar da maak ni uit.. trek in een koekje:P:P

Acer aspire 3620: ubuntu hardy- Windows xp home

paradigit enforcer:
core2quad processor
nvidea geforce gtx 260
4 gig ddr2 ram
750 gb hd
22" beeldscherm

lightscribe
« Reactie #27 Gepost op: 2008/04/20, 21:10:15 »
Op deze site http://shopping.kelkoo.nl/ssc-100384923-lightscribe-cd.html staan kleuren lightscribe cd's van Philips, dus het moet mogelijk zijn om kleuren plaatjes te branden.
Ze kosten 11,95 euro. Ik neem aan dat deze ook in andere winkels te koop moet zijn.
Tenslote het is denk ik een licht gevoelige laag die gebrand wordt, kleur moet ook kunnen. Ik heb gewoon niet verder gekeken dan mijn neus lang is. Als de gelegenheid zich voordoet schaf ik ze aan.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Edit: Kleur is er wel maar dan 1 kleur (blauw,rood etc.)en niet zoals ik hoopte
        echt meerdere kleuren.
        Er bestaat nog zoiets als Lightflash, hier heb ik verder niet naar gekeken, ook          
        omdat ik een cd voor 6 euro zag staan en uit wat ik snel even las niet
        uitwisselbaar met lightscribe.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

lightscribe
« Reactie #28 Gepost op: 2008/05/03, 16:55:22 »
het is wel lastiger,. maar dan kan je tog deel voor deel in een bepaalde kleur branden? de eerste brand in rood bijv en 2e in blauw of werk da ni?
Ik begrijp er weer eens geen zak van. Maar da maak ni uit.. trek in een koekje:P:P

Acer aspire 3620: ubuntu hardy- Windows xp home

paradigit enforcer:
core2quad processor
nvidea geforce gtx 260
4 gig ddr2 ram
750 gb hd
22" beeldscherm

lightscribe
« Reactie #29 Gepost op: 2008/05/03, 21:58:11 »
Nee dat gaat niet, je hebt bijv een rode lightscribe cd dan wordt het grootste deel rood en voor de rest zwart. Dus wit wordt vervangen door rood en verder niet.
Jammer misschien komt dat nog dat je gewoon meerdere kleuren tot je beschiking krijgt.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Mij

  • Lid
lightscribe
« Reactie #30 Gepost op: 2008/05/03, 22:03:22 »
Citaat van: Gijsbert
\
De print is goed, alleen zwart-wit. Misschien verwachte ik er te veel van, kleur zal wel niet mogelijk zijn?
volgens mij niet nee