Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Goede UBUNTU laptops vinden in testteam list.  (gelezen 3827 keer)

Offline krommenek

  • Lid
Goede UBUNTU laptops vinden in testteam list.
« Gepost op: 2008/03/29, 22:32:35 »
Hoi,

Kreeg de volgende link van deze site:
https://wiki.ubuntu.com/LaptopTestingTeam

NU staan hier vele laptop tests op. Aangezien ik een neiuwe wil kopen, zou ik graag filteren op deze pagina zodat alleen de goed gestest laptops overblijven.

Weet iemand of en hoe dit eventueel kan?

Verder is het natuurlijk leuk als je kunt vermelden dat jij een laptp hebt die zonder problemen Ubuntu installeert, dus misschien wil jij dan ook melden welke laptop en type jij gebruikt.

Greetz,
Eric

Offline tabasco

  • Lid
Goede UBUNTU laptops vinden in testteam list.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/30, 10:52:12 »
Je zou de tabellen kunnen kopieren/plakken in een spreadsheet en naar believen kunnen sorteren. Of bedoel je dat niet?

Offline krommenek

  • Lid
Goede UBUNTU laptops vinden in testteam list.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/03/30, 14:13:45 »
ja, maar hoe vindt ik eerst alle laptops die goed voldoen v.w.b. hardware om met Ubuntu te werken.

Deze moet ik dan eerst it de lijst zien te krijgen, maar hoe, dat is de vraag

Groet,
Eric

Offline Ronnie

  • Lid
    • ronnie.vd.c
Goede UBUNTU laptops vinden in testteam list.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/03/30, 18:12:14 »
Ik was er ook naar aan het kijken een tijdje terug. Vooral laptops van HP schijnen het goed te doen. Verder nog geen goede manier gevonden.
Ben je ook blij dat Ubuntu zo toegankelijk en gratis is, en wil je graag net als ik iets terugdoen, kijk dan eens rond bij mwanzo, dé poort naar het bijdragen aan Ubuntu en haar gemeenschap!

Documentatie Terminal

Offline krommenek

  • Lid
Goede UBUNTU laptops vinden in testteam list.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/04/08, 22:14:51 »
Hoi,

Nou, ik heb nogal wat problemen gehad met deASUS pro31L. Dit had ik niet verwacht van ASUS sad

Ben terug gegaan naar de winkel en mocht hem zo terug geven, zou zelfs geld terug krijgen of een andere mogen kopen.

Heb het laatste gedaan, met als voorwaarde als het ook niet werkt mag ik terug komen smile

Nu een ASUS Z53E  en wat denken jullie?

YES:  alles werkt zo uit de doos. incl webcam en ja hoor beeld staat zoalshet moet NIET op zijn kop.

Ook wireless en slaapstand, geen probleem. Ben helemaal in mijn nopjes, alleen de harddisk is kleiner, geen 250 maar 160 GB sad

Je kunt niet alles hebben, toch!!

Greetz,

Eric