Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Beeldjes wat langer zien  (gelezen 653 keer)

Offline sjarel

  • Lid
Beeldjes wat langer zien
« Gepost op: 2014/07/10, 23:07:32 »
https://www.youtube.com/watch?v=Qr9D5ns3sx8  Ik kan die pauzeren en dan de pijltjestoetsen gebruiken.Maar hij vergeet er een paar.
Ik heb al geprobeerd met de muisaanwijzer telkens te verschuiven,je ziet het juiste klein beeldje.Bij klik op de timeline is't iets anders
Xubuntu 12.04 Lts

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Beeldjes wat langer zien
« Reactie #1 Gepost op: 2014/07/11, 09:31:30 »
Als je echt elk "beeldje voor beeldje" wilt zien is downloaden en dan de video met VLC bekijken een optie. Dan moet je in VLC wel de geavanceerde besturing aanzetten(rechterklik in het beeld: Weergave | Geavanceerde besturing. . VLC zit in het software centrum.

Heb je hier wat aan?
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline sjarel

  • Lid
Re: Beeldjes wat langer zien
« Reactie #2 Gepost op: 2014/07/11, 17:47:29 »
Snapshot vind ik.Maar kun je foto na foto bezien?Of is dat via de timeline en muisaanwijzer?
Xubuntu 12.04 Lts

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Beeldjes wat langer zien
« Reactie #3 Gepost op: 2014/07/11, 20:30:25 »
Hierbij een schermprintje met waar je de bediening vindt: https://www.dropbox.com/s/v69klnk8hrimwwk/frame4frame2.png

Lukt het nu?
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021

Offline sjarel

  • Lid
Re: Beeldjes wat langer zien
« Reactie #4 Gepost op: 2014/07/11, 21:21:00 »
Dank voor de heldere uitleg.Dus je klikt dan telkens op beeld voor beeld voor volgende frames.
Bij een filmpje zie je telkens een frames verspringen,bij mijn slideshow niet direct 't volgende .Ernaast zit ook meteen video snapshot maken.
De eerste maal dat ik zo'n  mediaplayer heb die zo veel kan(en iemand die er wat van kent)
Xubuntu 12.04 Lts

Offline jvecht

  • Lid
    • Just Vecht
Re: Beeldjes wat langer zien
« Reactie #5 Gepost op: 2014/07/11, 21:26:17 »
Mooi dat het nu helder is. Overigens is deze video maar een paar plaatjes groot. Dat betekent dat dat wat wij denken dat het het volgende plaatje moet zijn gewoon hetzelfde plaatje zal zijn totdat het volgende plaatje in de tijdlijn aan de orde komt.

VLC is een erg fijne speler. Maar ik ben zeker niet de enige hier op het Forum die hem kent en ook vast niet iemand die hem echt goed kent.

Succes ermee!
GIMP bundel 2018  38 cursussen met mooi oefenmateriaal. Lekker lezen of er wat van opsteken!
  Boekje "Werken met Xubuntu" 5000+ downloads!
     Het Helpmij Magazine Mei 2021