Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Cipherfunk: no such file , index files  (gelezen 1649 keer)

Gast

  • Gast
Cipherfunk: no such file , index files
« Gepost op: 2006/08/28, 23:22:51 »
Zag dat bij updaten (terminal) de volgende melding verscheen bij de Cipherfunk regels (zie helemaal onderaan):
Get:6 ftp://cipherfunk.org dapper Release.gpg
Ign ftp://cipherfunk.org dapper Release.gpg
Get:7 ftp://cipherfunk.org dapper Release
Ign ftp://cipherfunk.org dapper Release
Get:8 ftp://cipherfunk.org dapper/main Packages
Ign ftp://cipherfunk.org dapper/main Packages
Get:9 ftp://cipherfunk.org dapper/main Sources
Ign ftp://cipherfunk.org dapper/main Sources
Get:10 ftp://cipherfunk.org dapper/main Packages
Err ftp://cipherfunk.org dapper/main Packages
  Unable to fetch file, server said 'No such file.  '
Get:11 ftp://cipherfunk.org dapper/main Sources
Err ftp://cipherfunk.org dapper/main Sources
  Unable to fetch file, server said 'No such file.  '
Fetched 31B in 17s (2B/s)
Failed to fetch ftp://cipherfunk.org/pub/packages/ubuntu/dists/dapper/main/binary-i386/Packages.gz  Unable to fetch file, server said 'No such file.  '
Failed to fetch ftp://cipherfunk.org/pub/packages/ubuntu/dists/dapper/main/source/Sources.gz  Unable to fetch file, server said 'No such file.  '
Reading package lists... Done
E: Some index files failed to download, they have been ignored, or old ones used instead.
Mijn vraag: Wat betekent / is dit? Moet ik iets veranderen aan de sources.list? Of hoef / kan ik niets doen?

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Gast

  • Gast
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #2 Gepost op: 2006/08/29, 21:59:37 »
Bedankt voor je antwoord Bartek!

Ik begrijp nu dat ik mijn sources.list moet aanpassen: Cypherfunk verwijderen en Seveas toevoegen lijkt me.

Wil http://mirror.ubuntulinux.nl/ gaan gebruiken.

Volgens mij had ik alleen de w32codecs uit Cypherfunk, als ik het goed heb hoef ik dan alleen de Extras component van Seveas op te nemen in mijn sources.list. Is dit voldoende? Of moet ik eerst de Cypherfunk w32codecs verwijderen?

Er wordt in de restricted formats gezegd dat je eerst de w32codecs moet installeren voor toevoegen van multimedia programma's. Als ik de Cypherfunk w32codecs eerst moet verwijderen, dan zal ik dus mijn multimedia programma;s ook verwijderen voor ik een nieuwe w32codecs download van Seveas. Ik neem aan (en HOOP en ga er van uit) dat dit niet hoeft???

( Klopt het dat lame en streamripper uit de officiele Ubuntu repos komen? Hoe kan ik dat eigenlijk controleren als ze al geinstalleerd staan? )

P.S. is er iemand die de sources.list en verwijzingen op Ubuntu pagina's naar Cypherfunk verwijderd/aanpast?

Gast

  • Gast
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #3 Gepost op: 2006/08/29, 22:02:20 »
Citaat
P.S. is er iemand die de sources.list en verwijzingen op Ubuntu pagina's naar Cypherfunk verwijderd/aanpast?
Ik bedoelde uiteraard de sources.list GENERATOR...

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #4 Gepost op: 2006/08/30, 08:41:51 »
Waarom wil je de "oude" win32codecs verwijderen? Die zijn overal hetzelfde, hoor. Hebben is hebben, van welke bron dan ook. Je kunt de oude codecs dus rustig laten zitten. Dat zal de functionaliteit van je systeem niet be

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #5 Gepost op: 2006/08/30, 18:32:36 »
Dennis gaat waarschijnlijk de Cipherfunk repositories overnemen. Dus afwachten of hij ze onder dezelfde naam gaat gebruiken (maar met een ander server) dan kunnen ze blijven staan en is 't ff wachten tot de overdracht voltooid is.
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"

Offline Dave

  • Lid
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #6 Gepost op: 2006/08/30, 19:22:39 »
Citaat
Er wordt in de restricted formats gezegd dat je eerst de w32codecs moet installeren voor toevoegen van multimedia programma's. Als ik de Cypherfunk w32codecs eerst moet verwijderen, dan zal ik dus mijn multimedia programma;s ook verwijderen voor ik een nieuwe w32codecs download van Seveas
das een interessante.
misschien dak daarom niet alles af kan spelen.

Gast

  • Gast
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #7 Gepost op: 2006/08/30, 19:45:58 »
@pjotr123:
Ik zag op de Seveas mirror als opmerking bij de Java  component staan:
Citaat
these packages serve only to automatically update to them if you installed my Java packages before.
en dacht dat iets soortgelijks mogelijk ook voor de w32codecs zou gelden, en dat upgraden van de w32codecs met pakketjes uit een andere repo voor problemen zou kunnen zorgen. Gelukkig is dit niet zo!

@bartek: Oke, dan wacht ik nog even af met (evt.) wijzigen van de sources.list tot de overname van Cypherfunk rond is!

Beide bedankt voor jullie reactie!

Gast

  • Gast
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #8 Gepost op: 2006/08/30, 20:11:42 »
@Dave: Hoop dat je er wat aan hebt. Kon de exacte tekst zo snel niet vinden, wel iets soortgelijks op https://help.ubuntu.com/community/RestrictedFormats#w32codecs
onder ' Playing Streaming Video from the Internet'  

Zelf heb ik o.a. (in volgorde van installeren): w32codecs, mplayer, mozilla-mplayer, flashplugin-nonfree -en - java (sun-java5-jre sun-java5-bin sun-java5-fonts sun-java5-plugin) en kan veel internet muziek/video goed afspelen.

frans van der star

  • Gast
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #9 Gepost op: 2006/08/30, 20:49:49 »
http://forum.ubuntu-fr.org/viewtopic.php?pid=457681 Heeft er een van jullie hier al iets op gevonden? Ubuntu BUG 41095
Linusx algemeen bug 8254. Ik kan Ubuntu hierdoor niet gebruiken. Heeft het zin om de fabrikant van moederbord hierover te consulteren. Het speelt al enige tijd!! Wellicht kan fabrikant aangeven wat in de bios gewijzigd dient te worden danwel wat er dan moet staan.

Offline bartek

  • Lid
    • http://bartek.blogsome.com
Cipherfunk: no such file , index files
« Reactie #10 Gepost op: 2006/08/30, 21:18:36 »
De oplossing staat er toch onder bij?
Citaat
Salut

Il faudrait tenter d'ajouter :
noapic nolapic par F6 dans le premier menu d'install (je crois que c'est options suppl
| Deliberando saepe perit occasio |

"Car la vie est un bien perdu quand on n'a pas vécu comme on l'aurait voulu"