Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flashplayer 10.2 crash witte restanten background  (gelezen 1465 keer)

Flashplayer 10.2 crash witte restanten background
« Gepost op: 2011/02/10, 15:47:59 »
In de beta van flashplayer 10.2 had ik de zelfde probleem, maar nu 10.2 uit de beta is heb ik deze probleem nog steeds.

Probleem beschrijving:
Als ik ergens een zwarte achtergrond heb zie ik een witte gecrashte restanten van flashplayer. Ik heb een printscreen proberen te maken maar het pakt hem niet mee.


Ik weet niet hoe ik het beter kan beschrijven. Iemand dit al meegemaakt? ik heb namelijk al op internet gezocht maar niks kunnen vinden.
« Laatst bewerkt op: 2011/02/11, 10:16:25 door shinger »

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #1 Gepost op: 2011/02/10, 19:46:22 »
Ik denk dat ik de crash die jij beschrijft ook heb. Ik zie in de tekst die ik nu aan het typen ben de speedtest pagina waar ik net mee bezig was... Die flash update van vandaag is niet echt heel geweldig....

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #2 Gepost op: 2011/02/10, 19:48:03 »
Grappig, ik kan de gecrashte player verplaatsen door met de rechtermuis knop te klikken  :o

Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #3 Gepost op: 2011/02/10, 22:53:52 »
Grappig, ik kan de gecrashte player verplaatsen door met de rechtermuis knop te klikken  :o

JAAA!!.. dat is hem!!!.. Normaal zou ik er niet echt aan ergeren, maar het is een echte opstakel als ik in virtualbox (winxp) verslagen zit te typen in ms office word. Eigenlijk ik heb er CONTINU last van in virtualmachine of ik in word bezig ben of een andere programma. Ik moet venster naar 1 van de hoeken verplaatsen om het leesbaar te maken.

De flashplayer crasht ook SUPER snel. 

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #4 Gepost op: 2011/02/10, 23:05:41 »
Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd een fatsoenlijke update komt, want dit is kansloos....

Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #5 Gepost op: 2011/02/10, 23:21:45 »
Ik hoop dat er binnen afzienbare tijd een fatsoenlijke update komt, want dit is kansloos....

Helemaal gelijk al is dit niet de schuld van Ubuntu. Ik kan niet wachten tot firefox 4.0 uit komt. Ik wil zo min mogelijk te maken krijgen met flashplayer want dit bewijst OOK weer dat het een kansloos iets is.

Ontopic: Valk hoe zouden wij onze probleem het beste kunnen beschrijven?

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #6 Gepost op: 2011/02/10, 23:33:22 »
Tsja, ik weet niet goed hoe het te omschrijven...

Jij geeft overigens aan een wit crash restant van de flashplayer te zien, ik zag vooral gecrashte restanten op een witte achtergrond als google.com
Het gekke is dat het met een herstart van de browser niet weg is, pas na een volledige herstart was het bij mij weg. En ik had onder zowel 10.04 (htpc) als mijn desktop (10.10) problemen.

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #7 Gepost op: 2011/02/10, 23:36:07 »
Net nog even een testje, vooralsnog in Chromium geen problemen, alleen Firefox blijkbaar

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #8 Gepost op: 2011/02/11, 07:36:54 »
het gecrashte venster is overigens ook nog zichtbaar als je de browser afsluit en je nautilus opent bijvoorbeeld... Beste ernstige crash vind ik eigenlijk  ???

Re: Flashplayer 10.2 crash background
« Reactie #9 Gepost op: 2011/02/11, 10:14:25 »
Ik heb zelf dus last van in virtualbox/firefox. In nautilus heb ik nog niet geprobeerd maar volgens mij was het daar ook zo en inderdaad hij gaat alleen pas weg als ik mijn systeem herstart.

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: Flashplayer 10.2 crash witte restanten background
« Reactie #10 Gepost op: 2011/02/13, 13:47:17 »
Ik heb het er nog eens met een IT-er over gehad. Je ziet de restanten van de gecrashte flash player waarschijnlijk ook in andere programma's omdat je door de hardware versnelling op een andere niveau bezig bent.

Ik heb de hardware versnelling (rechts klinken op een flash filmpje en dan bij "instellingen") weer uitgezet en vooralsnog geen crashes meer. Misschien dat er nog een keer een update voor komt zodat de versnelling weer aan kan, tis op zich wel nuttig namelijk...