Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kubuntu verbied Hotmail?  (gelezen 965 keer)

Kubuntu verbied Hotmail?
« Gepost op: 2012/03/05, 08:52:16 »
Hallo,

Ik heb hier een PC aangesloten op het draadloze netwerk met Kubuntu, alleen weigert deze in te loggen in hotmail. Jajaja ik kan inloggen op andere pc's sterker nog ik kan inloggen op de zelfde pc met windows. Dus wat heeft Kubuntu tegen hotmail? Ik kan zelfs niet met proxy inloggen. Ik heb java geinstalleerd en het probleem is met elke browser. Weet iemand de oplossing?

Alvast bedankt,
Fabian
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #1 Gepost op: 2012/03/05, 09:14:26 »
Java heb je toch niet nodig voor hotmail? Maar goed over welke versie van Kubuntu gaat het? Ik heb 11.10 en hotmail doet het prima.
 

Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #2 Gepost op: 2012/03/05, 09:18:18 »
Ook hier 11.10 Kubuntu KDE 4.8 en hotmail werkt gewoon direct. Ik hoefde niets speciaals in te stellen of aan te passen.

-Een instelling van de router, ........ ? -
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #3 Gepost op: 2012/03/05, 09:49:24 »
Kubuntu 11.10

Nee waarom werkt het dan wel op alle andere pc's? En zoals ik al zei het werkt in Windows (dualboot)
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #4 Gepost op: 2012/03/05, 09:54:30 »
Ik zou dan denken aan een firewall instelling in Kubuntu (mocht je die speciaal geconfigureerd hebben = gokje) , probeer eens zonder ufw actief in te loggen.

Voor wat het waard is: ik draai ufw actief maar heb geen een probleem met Hotmail. (met alle courante browsers geïnstalleerd)
« Laatst bewerkt op: 2012/03/05, 09:58:42 door Joris Donders »
Gubuntu 17.04 wegens verdwijnen Unity binnenkort

Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #5 Gepost op: 2012/03/05, 10:26:24 »
Misschien zou je beter eerst eens vermelden welke webbrowser je gebruikt.

Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #6 Gepost op: 2012/03/11, 16:48:52 »
Misschien zou je beter eerst eens vermelden welke webbrowser je gebruikt.

Firefox, Chromium, Rekonq
Meer weten over Ubuntu? Bezoek mijn site dan eens:
Simpelbuntu


Offline MKe

  • Lid
Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #7 Gepost op: 2012/03/11, 17:17:24 »
Hier draait Hotmail ook prima met Kubuntu, met FF, Chromium, Rekonq en Konqueror. Waarschijnlijk zit er dus toch iets fout in je persoonlijke instellingen/configuratie.

Offline asphyxia

  • Forumteam
Re: Kubuntu verbied Hotmail?
« Reactie #8 Gepost op: 2012/03/11, 20:54:01 »
Hier Kubuntu 11.10 met KDE 4.8, op Opera, Firefox, Rekonq en Chromium geen probleem.
Een generiek Kubuntu-probleem lijkt dit dus niet te zijn, als ik ook bovenstaande lees, maar daarmee ben je nog niet geholpen natuurlijk.

Wat gebeurt er precies als je wilt inloggen, wat voor meldingen krijg je, kan je daar iets specifieker over zijn?
Als de werkelijkheid er niet was, zou de wereld er heel anders uitzien. [Theo Maassen]
Alles is te kraken, niets is veilig, zorg dus voor zoveel mogelijk niets. [Ramana]