Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Ubuntu op mn website..... mag dat?  (gelezen 765 keer)

startrekfan001

  • Gast
Ubuntu op mn website..... mag dat?
« Gepost op: 2007/10/27, 13:43:40 »
De titel geeft niet mijn volledige vraag weer, hoor. Wat ik dus eigenlijk wil weten: Mag ik het ubuntu logo aanpassen zodat ik het op mijn website kan gebruiken? Ik ben van plan binnenkort nog een website te beginnen. Op mijn website is overigens ook alles gratis, maar hij is nog zwaar onder constructie en ik zit nog bezig om een mooi theme te vinden. Nu gebruik ik een vista aero interface, maar die werkt alles behalve goed (gebaseerd op windows dan weet je het wel he ;)  )

dus. mag ik het ubuntu logo gebruiken/aanpassen???????

mijn website: (werkt trouwens allesbehalve goed) http://www.startrekeurope.com

Offline Tom4

  • Lid
Ubuntu op mn website..... mag dat?
« Reactie #1 Gepost op: 2007/10/27, 15:45:21 »
er staat geen copyright of trademark tekentje bij het logo , en het ubuntu-project is open-source, alles kan en mag je aanpassen.
Dus ik veronderstel dat het mag, als er nu nog iemand zou zijn die het kan bevestigen ? :)

startrekfan001

  • Gast
Ubuntu op mn website..... mag dat?
« Reactie #2 Gepost op: 2007/10/27, 15:47:28 »
ja ik dacht ook al zoiets want op de cd-hoes staat dat je aangemoedigd word om de ubuntu software te kopieren en aan te passen zoals je wil. dat zal dan toch ook wel voor het logo gelden?!

mickvdv

  • Gast
Ubuntu op mn website..... mag dat?
« Reactie #3 Gepost op: 2007/10/27, 16:13:00 »
© 2004-2007 Ubuntu Nederland. Ubuntu and Canonical are trademarks of Canonical Ltd.

Ik geloof dat er iets van een copyright opzit.... maar ik denk dat het wel mag, als je de link er maar bij zit.