Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Langzame printer en hplip vraagje  (gelezen 804 keer)

Langzame printer en hplip vraagje
« Gepost op: 2008/04/02, 19:18:20 »
Mijn printer HP 8250 werkt erg langzaam, als ik een stuk of 5 regels print dan kan ik rustig koffiezetten etc. Volgens hp was bij uitkomen dit de snelste printer een foto in 14 sec.
Nu dacht ik even te kijken in HPLIP, dit is wel geïnstalleerd, ik kan alleen geen starter vinden. Bij de vorige installatie was deze wel aanwezig. Geprobeerd om zelf een starter aan te maken, ik kon alleen niet vinden wat de opdracht moet zijn. Misschien kijk ik wel er over heen. Misschien vind ik het probleem niet met HPLIP en weet een van jullie misschien wat het probleem is.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Langzame printer en hplip vraagje
« Reactie #1 Gepost op: 2008/04/02, 19:21:12 »
Toepassingen - Installeren/verwijderen
zoekterm: hp

vink aan: HPLIP Toolbox

Langzame printer en hplip vraagje
« Reactie #2 Gepost op: 2008/04/02, 20:00:13 »
Bedankt Pjotr123, wat niet was geinstalleerd was hplip-gui, deze aangevinkt en er was een starter aangemaakt. Wat de snelheid betreft, ik heb het papier verandert naar draft deze stond nog op fotopapier. De printer gaat nu sneller.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Pjotr

  • Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Langzame printer en hplip vraagje
« Reactie #3 Gepost op: 2008/04/02, 20:01:32 »
Citaat van: Gijsbert
Bedankt Pjotr123, wat niet was geinstalleerd was hplip-gui, deze aangevinkt en er was een starter aangemaakt. Wat de snelheid betreft, ik heb het papier verandert naar draft deze stond nog op fotopapier. De printer gaat nu sneller.

Met vriendelijke groet,

Gijs
Mooi zo. Dat scheelt een hoop dure inkt!   :-)