Stack werkt bij mij prima: ik heb het geïnstalleerd volgens de Linux aanwijzingen/handleiding op de Transip-website.
https://mirror.transip.net/stack/linux/
Ik ben erg tevreden; de app werkt prima met Linux Mint 17, Android en zelfs Blackberry.
Wel sluit ik doorgaans eerst Stack af en daarna het OS Linux Mint.
Wat ik mis is tov Dropbox is via de desktop app files/links delen, en Filelink/TB ondersteuning. Vooral dat laatse vind ik erg handig.
Maar dat wil ik de helpdesk nog vragen. De helpdesk reageert trouwens snel: binnen een uur tot nu toe.
Helpdesk ?
Dan zal je geluk moeten hebben dat je iemand treft die op de hoogte is.
Kort verhaal van mijn contacten met TransIP.
Ik had ontdekt dat er een forum bestond en had een vraag en wou inloggen.
Lukte niet.
Ik had oorspronkelijk een account aangemaakt op de transip.be
Doch dat forum is een onderdeel van transip.nl
Bleek dus onmogelijk daar in te loggen omdat ik er geen account heb.
Na een vraag aan de helpdesk kreeg ik de raad om op transip.nl eveneens een account aan te maken om daar te kunnen inloggen.
OK, doch de registratiemodule kon het niet aan om je als Belg te registreren.
Er zat een fout rond de controle van het postnummer.
Ik heb dat direct gemeld waar de fout zat. (programma's testen was vroeger mijn job)
En dan stond ik versteld van de onkunde van verschillende personen.
Ik moest op de duur vragen: "ben ik hier wel bij TransIP ?"
Slechts na 6 over en weer berichten zou het opgelost zijn, doch ik heb het niet meer willen proberen.
De goesting naar stack was ondertussen voorbij.
Mede door de softwareproblemen t.o.v. Mint.
En ook had ik ondertussen ontdekt dat de synchro in de soep loopt bij heel lange padnamen.
Enig positief punt: de helpdesk antwoordt ook op zaterdag en zondag.
groeten van Michael