Ondersteuning > Internet en draadloos

Traag internet via netwerkkaart?

<< < (2/2)

Franciscus:
Ik heb de kabels al verwisseld, zelfde resultaat, dus daar ligt het niet aan (helaas).

Mag ik er vanuit gaan dat xubuntu automatisch de juiste driver heeft geïnstalleerd?

Hoe kan ik dat nagaan en stel dat het niet de juiste driver is, hoe vind ik dan een betere en vooral hoe installeer ik deze?

Stel dat ik XP weer installeer, zou ik dan wel op redelijke internet snelheden komen?

DeBaas:
"Stel dat ik XP weer installeer, zou ik dan wel op redelijke internet snelheden komen?"
Dan zou je in ieder geval je complete systeemsnelheid kunnen testen.
Staat me bij dat je wel apart eerst elders de netwerkdriver moet downloaden en deze na installatie van XP moet toevoegen.
https://www.realtek.cz/download-driver-nr-235-for-realtek-RTL8139_810x-and-WindowsXP-32bit.html

Voor je nu aan de slag gaat, haal eerst die ISDN kaart uit je PC, het zou kunnen dat ISDN en Netwerk ongewenst op dezelfde interupt staan.

M_aD:

--- Citaat van: Franciscus op 2020/10/13, 06:27:03 ---Stel dat ik XP weer installeer, zou ik dan wel op redelijke internet snelheden komen?

--- Einde van citaat ---
Stel je doet dat, wil je dan echt met een besturings systeem dat al jaren niet meer ondersteund wordt, zo lek is als een zeef, zeer vatbaar is voor virussen/mal-/ransomeware en waar geen web browser en anti virus programma meer voor te krijgen is, het internet op gaan? Zelf op een lokaal netwerk is dat riskant.

DeBaas:
Stel je doet dat

Alleen voor de test, niet om voor het echie te gebruiken ;)

Navigatie

[0] Berichtenindex

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie