Interactief > Ubuntu-NL

Voortzetten Stichting Ondersteuning Ubuntu NL

<< < (9/10) > >>

Polleke:

--- Citaat van: Maik op 2020/04/27, 19:58:06 ---Als je niet weet waar de stichting voor staat, daar had ik je links voor gegeven op pagina 1 van dit topic om het wat op te helderen: https://forum.ubuntu-nl.org/index.php?topic=107580.msg1044888#msg1044888

--- Einde van citaat ---

Daar heb ik wel notie van genomen alleen heb ik daar de afgelopen jaren helemaal niks van gemerkt.

asphyxia:
"Zover ik weet is Ubuntu NL nooit gesponsord geweest door Canonical. Misschien in een ver verleden met wat promotie materiaal voor op de release parties maar that's it. Financiƫel niks dus, dat kwam soms uit de zakken van de leden/teamleden zelf." (citaat van Maik)

Goed dat je dit noemt, ik heb wel eens inzage hierin gehad. Het was meer altijd dan soms. De bijdragen waren vaak bescheiden, maar welgemeend en zeer welkom. Hoezeer ik de hulp van onze broeders waardeer die ons ooit een server in gebruik hebben gegeven, ik heb zo mijn twifels of dit het juiste pad is. 

partyrabbit:

--- Citaat van: Maik op 2020/04/27, 19:58:06 ---Zoiets heb ik bij andere fora nog niet meegemaakt.

--- Einde van citaat ---

Ow, ik wel hoor. En weet je wat het leuke is?
De streken zijn allemaal hetzelfde. De truckjes zijn hetzelfde. De woorden en uitspraken zijn hetzelfde.
Zo hetzelfde dat het uiterst herkenbaar is. Wat het gewoon heel duidelijk maakt (mits je er wat meer ervaring mee hebt).

Wat ik dan niet begrijp. Met trollen, maar bijvoorbeeld ook met pesters op school of werk.
Ik geloof nog steeds in overwegen mensen met goede intenties. Ik denk dat zij de meerderheid zijn. Dat zij dat handjevol trollen snel rustig kunnen krijgen. De meerderheid zou dat handjevol fout volk in snel rustig kunnen krijgen.

Dit en niet meer wilde ik nog even kwijt.

Timo:
Nu weer terug naar het eigenlijke onderwerp.

TonH:
Ook hier geen duidelijk beeld. De poll levert ook niets opi.
Ik maak uit de reacties op dat voortzetten geen zin heeft. Ik neem dit mee naar het bestuur van de stichting en ga stappen zetten voor het opheffen van de stichting. Het bedrag wat nog in kas zit zal dan overgemaakt worden naar de nllgg.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie