Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Nfgdump terugzetten  (gelezen 619 keer)

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Nfgdump terugzetten
« Gepost op: 2008/06/06, 15:20:18 »
Hoi Allemaal,

Gisteren ben ik begonnen om Ubuntu op een laptop te zetten. Ik wilde dit eerst naast Windows doen. Dit mislukte, en windows startte helemaal niet meer. (De schuld van Partition Magic :(, dat gebruik ik nooit meer, maar de live-cd doet het niet, dus ik had geen gparted) Ik wilde een image terugzetten die gemaakt is met het programma NFGDump. De image staat op een externe harddisk. Ik heb het eerst geprobeerd met BartPE, maar dit werkte niet en het proces werd niet voltooid. (Het mounten stopte o.i.d.) Nu wilde ik de linuxversie proberen, maar de live-cd werkt niet en Knoppix mist een Libary o.i.d. Iemand een idee?

Alvast bedankt
Marten

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Nfgdump terugzetten
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/07, 11:11:07 »
Heeft niemand een idee? Ik zoek nu dus een bootcd met  dat tooltje.

Offline commandoline

  • LoCo-contact
    • marten-de-vries
    • Marten-de-Vries.nl
Nfgdump terugzetten
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/07, 12:43:26 »
Ik heb nog verder gezocht en toen ik de image opende mat het programma SelfImage kreeg ik de fout dat het image bestand beschadigd was. Waarschijnlijk gaat het om een paar bytes, maar zowel nfgdump als SelfImage stoppen ermee. Kan ik ze dwingen door te gaan of op een andere manier de bestanden die niet beschadigd zijn redden? Ik hoop dat iemand een oplossing heeft, want ik weet het zolangzamerhand niet meer.