Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: KRDC logt niet in op mijn rdp  (gelezen 610 keer)

Offline Volt

  • Lid
KRDC logt niet in op mijn rdp
« Gepost op: 2014/03/04, 10:03:37 »
Hallo iedereen,

ik heb recent een rdp client geinstalleerd op een ubuntu pc om te kijken of het een optie is om alle windows pc's hier te vervangen met linux.
nu gebruik ik het programma krdc maar ik krijg een erg rare foutmelding, dat is namelijk : Toegang tot de aangevraagde sessie is geweigerd of hij logt in (op het welkomscherm) vervolgens flikkert hij even naar een ander scherm en laadt vervolgens een paar minuten het welkom scherm weer waarna hij aangeeft dat de gebruikersnaam of wachtwoord ongeldig is...
voorheen heeft hij gewoon normaal gewerkt (al kreeg is soms wel dit scherm toen), alleen nu doet hij niks anders
verder zou ik ook niet denken dat het aan mijn server ligt aangezien ik 50+ windows pc's heb die er prima zonder probleem op kunnen inloggen
iemand met ideeën of oplossingen ?
« Laatst bewerkt op: 2014/03/04, 10:05:15 door Volt »

Offline Volt

  • Lid
Re: KRDC logt niet in op mijn rdp
« Reactie #1 Gepost op: 2014/03/04, 11:23:06 »
ik heb de kde wallet niet ingeschakeld, gewoon iedere keer handmatig een wachtwoord invoeren dus, de inlog gegevens kloppen gewoon dus daar kan het verder ook niet aan liggen

Offline Volt

  • Lid
Re: KRDC logt niet in op mijn rdp
« Reactie #2 Gepost op: 2014/03/04, 12:02:39 »
het is gewoon heel willekeurig, net logde hij bijvoorbeeld wel weer in en nu weer niet

Edit:nu werkte hij een tijdje wel en nu krijg ik alleen maar de melding toegang tot de aangevraagde sessie is geweigerd
« Laatst bewerkt op: 2014/03/04, 14:09:34 door Volt »