Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Flatpak  (gelezen 2227 keer)

Offline vanadium

  • Lid
Re: Flatpak
« Reactie #25 Gepost op: 2019/01/24, 18:39:22 »
Ik denk niet dat er hier veel meningsverschillen zijn, of welles nietes verhalen. Als je geen flatpaks wil installeren, dan kan je inderdaad de ondersteuning ervoor verwijderen uit je systeem zonder enig probleem voor je besturingssysteem.

Offline Phil II

  • Lid
Re: Flatpak
« Reactie #26 Gepost op: 2019/01/25, 12:04:50 »
Ik denk niet dat er hier veel meningsverschillen zijn, of welles nietes verhalen. Als je geen flatpaks wil installeren, dan kan je inderdaad de ondersteuning ervoor verwijderen uit je systeem zonder enig probleem voor je besturingssysteem.
Wat mij bij de voorstelling van Flatpak tegen de borst stoot is het feit dat het aangebracht wordt als “ iets “ dat toegevoegd werd aan en /of deel uitmaakt van “ programmabeheer “

niet dus ! … “ het “ heeft zich op één of andere wijze ingrijpend in het OS genesteld en  zorgt er voor dat je’r niet meer omheen kunt

Ok , je kan het verwijderen uit je systeem ... met als gevolg dat je dan ook het vertrouwde “ programmabeheer “ volledig verwijdert … van vrijheid gesproken ?

Wil je nadien nog aan programmabeheer doen moet je terugvallen op en zelf handmatig “ gnome software “ installeren … nee , dank U wel

alhoewel ik van “ mening “ ben dat veiligheid en stabiliteit  niet samengaan met het gebruik van onder andere  “ zandbakjes “ heb ik van miserie en tot mijn groot ongenoegen dan maar een schone installatie gedaan waarbij Flatpak terug geactiveerd is

heb altijd een blind vertrouwen in Linux Mint gehad ... hou nu een oogje in het zeil
« Laatst bewerkt op: 2019/01/25, 13:39:29 door Phil II »