Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: De aso heeft ook zijn zegje: (3de poging voor dit topic alweer verwijdert wordt)  (gelezen 9053 keer)

Wat is er nu eigenlijk mis met Ubuntu-NL?
- Er is een prachtig forum waarin vragen gesteld kunnen worden
- Er is zeer goede documentatie

Maar door dit soort dingen krijgen nieuwe leden een zeer slecht beeld van wat er achter de schermen gebeurd. Hierdoor zal het waarschijnlijk voor het team moeilijker zijn om dingen te regelen, omdat leden zich tegen het team willen gaan verzetten.
We moeten hier geen "crisis" van maken, en gewoon vanaf nu niet meer terugdenken aan het verleden. Gewoon alles vergeten lijkt me het beste voor iedereen.

Zucht, zucht, zucht.

Wat is er in freaking godsnaam aan de hand man? Ik heb het idee dat iedereen maar zit te zeuren en te klagen, terwijl er helemaal niets aan de hand is.

Ik heb nu al tientallen reacties hier langs zien komen, en ik heb het maar aan mijn neus voorbij gelaten. Dus, kan iemand mij vertellen: waarover maken jullie je zo druk?

Zucht, zucht, zucht.

Wat is er in freaking godsnaam aan de hand man? Ik heb het idee dat iedereen maar zit te zeuren en te klagen, terwijl er helemaal niets aan de hand is.

Ik heb nu al tientallen reacties hier langs zien komen, en ik heb het maar aan mijn neus voorbij gelaten. Dus, kan iemand mij vertellen: waarover maken jullie je zo druk?
Dat snap ik ook niet, vandaar mijn reactie met "gewoon vanaf nu niet meer terugdenken aan het verleden." ;)

Precies. Ik heb nog niet echt een idee van wat er nou eigenlijk mis is gegaan. Waar draait dit allemaal om? Misgelopen communicatie?
Vragen over Ubuntu Nederland of de internationale Ubuntu-gemeenschap? PB of mail me!

Vooer iedereen hier die het niet begrijpt.

Bekijk deze pagina eventjes.
http://www.ubuntu-nl.org/ubuntunl/organisatie

Het gaat dus niet sec om het forum.
UbuntuNL is iets groter dan alleen het forum.

En in die organisatie zit iets fout waardoor aldoor mensen wegliepen of waardoor er geharrewar was,
en waarom het niet functioneerde zoals was gewenst.
Wat hier precies de oorzaak van is laat ik even in het midden.

Feit van de afgelopen week is nu dat het team wat opgericht was om in die situatie de knelpunten te gaan oplossen ook weer is opgeblazen cq is mislukt.

Het ligt dus allemaal iets ingewikkelder als dat het lijkt.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Feit van de afgelopen week is nu dat het team wat opgericht was om in die situatie de knelpunten te gaan oplossen ook weer is opgeblazen cq is mislukt.
Het ligt dus allemaal iets ingewikkelder als dat het lijkt.
Dag Gandyman, er is een hoop gebeurt de afgelopen periode. Echter het overleg team toekomst Ubuntu-NL in een gewijzigde samenstelling gaat gewoon door. En ik kan zeggen met veel enthousiasme. Wij willen nog steeds het proces zoals opgestart door Jan en Maarten voortzetten, helaas veranderingen kosten nu eenmaal tijd en deze worden uitgevoerd door vrijwilligers die Ubuntu-NL een warm hart toedragen. Dus een momentje geduld a.u.b.

Met vriendelijke groet,

Gijs 

lid overleg team
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Citaat
Echter het overleg team toekomst Ubuntu-NL in een gewijzigde samenstelling gaat gewoon door. En ik kan zeggen met veel enthousiasme.
Dat had ik allang begrepen, en dat mag ik hopen mijn beste Gijsbert.

Ik legde slechts in een notedop uit wat er gebeurd was.

En mocht het allemaal goed komen in de toekomst heeft dit alles toch nog voor iets nuttigs gezorgd.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/16, 21:57:48 door Gandyman »
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Microsoft geeft je een raam, Linux geeft je een heel huis :D

Offline Kev

  • Lid
Laten we allemaal gewoon lekker verdergaan en nog iets, ik heb omlangs nog een droom van een tip gelanceert waardoor veel meer topics bespreekbaar zouden moeten worden, waarom maken jullie niet eens vlug werk van een klachtenformulier zodat zulke klachten beter naar boven kunnen komen dan dat ze moeten aangroeien tot ze uit hun voegen barsten.
Misschien iets voor als de tijden terug beter worden.
Laten we gewoon dit alles achter ons laten en terug doen waar we goed in zijn en deze misere achter ons laten.
Is voor niks goed, buiten die bloeddruk en hartritmes omhoog te jagen (ni gezond zenne).
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Laten we allemaal gewoon lekker verdergaan
(...)
Laten we gewoon dit alles achter ons laten en terug doen waar we goed in zijn en deze misere achter ons laten.

De laatste post was alweer 6 dagen geleden. Als iedereen ze weer omhoog gaat schoppen, word het wel moeilijk :).

Voor het idee (en anderen) kunt ge terecht in dit topic: http://forum.ubuntu-nl.org/ubuntu-nl/ubuntu-nl-denktank/

Offline Kev

  • Lid
Echt, ben ik blind aan het worden, komt door die bloeddruk he.
All Hail Lelouch, The 99th Emperor of Britannia
All Hail Lelouch! All Hail Lelouch!
Iedereen heeft het recht op mijn waarheid, zo wees geprezen.

Offline HP

  • Lid
Het hele overleg werd 1 grote praatbarak waarin de ene ruzie na de andere volgde.
- Pjotr123 is de eerste die er de brui aan gaf na een zware discussie met een aantal nieuwe teamleden. Hij stapte uit het overleg en hem werd de toegang tot het besloten gedeelte ook ontzegd.

Ik kom in je lijstje niet eens meer voor. Wat is hier gebeurd de afgelopen 20 dagen?  :rolleyes:
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

Offline siegi

  • Lid
Er werd meermaals voorgesteld om dit topic achter ons te laten. Maar om de een of andere reden komt het toch steeds terug naar boven.  Dit heeft een negatieve invloed op de sfeer van het forum. Daarom hebben we besloten om dit topic te sluiten.