Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: 12.04.1 traag  (gelezen 5172 keer)

Offline johande

  • Lid
Re: 12.04.1 traag
« Reactie #25 Gepost op: 2014/04/25, 13:21:40 »
kunnen jullie adviezen geven over welke videokaart ik best aanschaf? Ik ben niet zo'n hardware kenner en AGP, PCI ed. zeggen me weinig.
Nadeel vind ik momenteel met mijn videokaart is dat ik een DVI stekker nodig heb.
http://uk.ts.fujitsu.com/rl/servicesupport/techsupport/Monitors/DVI/1145-A.jpg

Liever een gewone VGA stekker (of is dat ook niet meer van deze tijd?

Offline valk

  • Lid
    • mpvalk
Re: 12.04.1 traag
« Reactie #26 Gepost op: 2014/04/25, 13:36:17 »
Haha, nee een VGA stekker is eigenlijk niet meer van deze tijd, tegenwoordig is het hdmi of displayport. Maar DVI is eigenlijk ook prima want je wil ivm kwaliteitsverlies je monitor digitaal aansluiten. VGA is nog analoog dus die liever niet meer.

Maar advies geven over een videokaart is lastig als we niet precies weten wat er bij jou gaat passen... Misschien kan je een goede foto van je moederbord posten, specifiek van het gedeelte waar nu je videokaart in zit?

Offline johande

  • Lid
Re: 12.04.1 traag
« Reactie #27 Gepost op: 2014/04/25, 13:39:57 »
ok thx, fotootje zal voor na het weekend zijn

Re: 12.04.1 traag
« Reactie #28 Gepost op: 2014/04/25, 14:33:25 »
Haha, nee een VGA stekker is eigenlijk niet meer van deze tijd, tegenwoordig is het hdmi of displayport. Maar DVI is eigenlijk ook prima want je wil ivm kwaliteitsverlies je monitor digitaal aansluiten. VGA is nog analoog dus die liever niet meer.

Maar advies geven over een videokaart is lastig als we niet precies weten wat er bij jou gaat passen... Misschien kan je een goede foto van je moederbord posten, specifiek van het gedeelte waar nu je videokaart in zit?

DVI is nog mooie kwaliteit en nog steeds erg gangbaar. Bijna elke computerwinkel heeft wel DVI-kabels. Maar HDMI is beter, naar mijn mening.