Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Facebook: reacties en berichten posten lukt niet  (gelezen 2592 keer)

Offline livino

  • Lid
[OPGELOST] Facebook: reacties en berichten posten lukt niet
« Gepost op: 2010/04/03, 17:02:15 »
Geen idee of het aan Ubuntu ligt, misschien heeft het ook met deze post (http://forum.ubuntu-nl.org/internet-en-draadloos/internet-in-ubuntu-9-10-langzaam-windows-normaal/) te maken. Het lukt me al enkele dagen niet om berichten te posten op of via Facebook. Bij een toepassing als netlog lukt dat wel. Als ik via Virtualbox naar Windows ga, lukt het daar ook niet. Zijn er mensen die dit probleem herkennen?

Ik gebruik bedraad internet van Telenet.

Lieven
« Laatst bewerkt op: 2010/04/06, 23:42:48 door livino »

Re: Facebook: reacties en berichten posten lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2010/04/04, 20:01:29 »
Welke browser gebruik je voor ubuntu ?


mvg,

Joris

Re: Facebook: reacties en berichten posten lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: 2010/04/04, 21:12:37 »
Nuja, in z'n andere post staat dat hij alle browsers geprobeert heeft.

Ok, je hebt het in virtual box ook, dat sluit nog niets uit, misschien biedt jouw netwerkkaart geen of gebrekkige ondersteuning voor Linux?

Weet je de naam van je netwerkkaart? (Bedrijf en type?) en heb je al eens een test gedaan met www.speedtest.net ofzo?


Offline livino

  • Lid
Re: Facebook: reacties en berichten posten lukt niet
« Reactie #3 Gepost op: 2010/04/04, 21:51:02 »
Welke browser gebruik je voor ubuntu ?

Ik gebruik de meest recente versie van Firefox, zowel onder Ubuntu als in Virtual Box onder Windows XP.

Weet je de naam van je netwerkkaart? (Bedrijf en type?) en heb je al eens een test gedaan met www.speedtest.net ofzo?

Bij speedtest kom ik aan "isp average". Maar op andere sites heb ik het beschreven probleem niet, dus ligt het -denk ik- niet aan de snelheid.

Geen idee wat voor netwerkkaart ik heb. Kan ik dat in Ubuntu controleren zonder mijn pc open te gooien of tussen mijn handleidingen te gaan snuffelen?

Edit: kan het iets met javascript te maken hebben? Dat staat bij mij blijkbaar niet ingeschakeld.

Lieven
« Laatst bewerkt op: 2010/04/04, 22:07:35 door livino »

Re: Facebook: reacties en berichten posten lukt niet
« Reactie #4 Gepost op: 2010/04/04, 22:51:24 »
Heb je probleem eens even gegoogled, en er waren mensen die niet op bepaalde forums/facebook konden posten.

Zij vonden de oplossing hier => http://monespaceperso.org/blog-en/2009/02/26/how-to-change-the-default-mtu-of-a-network-card-on-ubuntu/ <=

Hopen dat het voor jou ook werkt ;)

mvg,

Joris

Offline livino

  • Lid
Re: Facebook: reacties en berichten posten lukt niet
« Reactie #5 Gepost op: 2010/04/06, 23:42:10 »
't Is ondertussen opgelost. Blijkbaar lag het aan Telenet...

Toch bedankt voor de tips.

Lieven